برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دربی گیلان زیر سایه جدال هوادار با استقلال خوزستان

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
دربی گیلان زیر سایه جدال هوادار با استقلال خوزستان

خبر ورزشي/ تيم‌هاي هوادار و استقلال خوزستان که در صدر جدول ليگ دسته اول فوتبال جاي دارند، در هفته يازدهم مسابقات به مصاف هم مي‌روند.

هفته يازدهم ليگ دسته اول امروز برگزار مي‌شود که در مهم‌ترين بازي‌ها ملوان در دربي انزلي مهمان شهرداري آستاراست و هوادار و استقلال خوزستان دوئل بالاي جدولي‌ها را برگزار مي‌کنند. 
هوادار تهران - استقلال خوزستان
رقابت فشرده در بالاي جدول باعث شده تا هوادار با يک تساوي به صدر جدول برسد و هم‌امتياز با استقلال خوزستان در کورس صعود بماند. هر دو تيم ۱۸ امتيازي هستند اما فراز و نشيب هوادار بيشتر بوده است. استقلال خوزستان گاهي روي نوار برد بوده و گاهي روي نوار باخت اما نوسان هوادار بيشتر است. اين بازي براي هر دو تيم حائز اهميت است و با توجه به اختلاف کم بين تيم‌هاي بالاي جدول تيم بازنده چند پله در جدول سقوط خواهد کرد. 
مس کرمان – آرمان‌گهر سيرجان     

مس کرمان در دربي کرمان بازي آساني مقابل آرمان‌گهر ندارد. سيرجاني‌ها در يکي دو هفته اخير از بحران دور شدند و حالا به دنبال امتياز گرفتن از مس هستند تا اوضاع خود در جدول را بهبود ببخشند. مسي‌ها براي اينکه در کورس بمانند بايد برنده اين بازي باشند و چشم به ۳ امتياز اين بازي دارند. 
نود اروميه - پارس جنوبي جم
هر دو تيم از شرايط بدي که داشتند دور شدند. پارسي‌ها بعد از سه باخت پياپي به ۳ امتياز رسيدند تا بار ديگر به جمع مدعيان برگردند. در سمت مقابل نود اروميه قرار دارد که بعد از هفته‌ها نبردن و گل نزدن در مصاف با قشقايي شيراز طعم پيروزي را چشيد تا اميدوار به کنده شدن از قعر جدول باشد. 
شهرداري آستارا - ملوان انزلي    
يکي از حساس‌ترين بازي‌هاي اين هفته را در جدال شهرداري آستارا با ملوان انزلي شاهد هستيم. جدالي که هم با توجه به جايگاه دو تيم و هم دربي بودن، حساس و جذاب خواهد بود. شهرداري آستارا با پايان رأفت شگفتي‌ساز بوده و ملوان هم با وجود پرفراز و نشيب بودن همچنان مدعي است. به دليل فراهم نبودن شرايط شهرداري آستارا در ورزشگاه خانگي ميزبان نيست و بايد در رشت با ملوان دربي را برگزار کند. 
شاهين شهرداري‌بوشهر - رايکا بابل     
جدال دو مربي باتجربه از شمال و جنوب ديدني خواهد بود. رايکا با دست‌نشان رفته رفته شرايط بهتري پيدا کرده و حالا نيم‌نگاهي به نزديک شدن به مدعيان دارد. در سمت مقابل شاهيني‌ها با کمالوند پرفراز و نشيب نشان داده‌اند و براي رسيدن به ثبات بايد برنده اين بازي باشند. شاهيني‌ها هفته قبل بازي را به آرمان‌گهر واگذار کردند و حالا محکوم به پيروزي در بازي خانگي هستند. 
فجرسپاسي شيراز - خيبر خرم‌آباد     
فجرسپاسي هفته قبل در مصاف با چوکا تالش شکست خورد تا موقعيت ايده‌آل خود در بالاي جدول را از دست بدهد. شاگردان کلانتري اين هفته ميزبان خيبر خرم‌آباد هستند که رفته رفته با ويسي روند رو به رشد را پي مي‌گيرد. خيبري‌ها هفته قبل مقابل استقلال خوزستان متوقف شدند و حالا به پيروزي در بازي خارج از خانه فکر مي‌کنند. 
استقلال ملاثاني - بادران تهران     
دو تيم هم‌امتيازند و در ميانه جدول حضور دارند اما با يک برد تا صدر جدول هم مي‌توانند پيش بروند. استقلال ملاثاني با شکست دادن مس کرمان نشان داد که نبايد آنها را دست‌کم گرفت و حالا براي پيروزي مقابل بادران باتجربه هم انگيزه دارد. در سمت مقابل شاگردان محسن عاشوري که هفته قبل نتوانستند خوشه طلايي ساوه را شکست دهند نمي‌خواهند با از دست دادن ۳ امتياز اين بازي از جمع مدعيان دور شوند. 
گل ريحان البرز - قشقايي شيراز     

يک جدال حساس در پايين جدول. گل ريحان هفته قبل در اولين تجربه اصغر مازيار روي نيمکت اين تيم طعم شکست را چشيد و حالا در بازي خانگي مقابل قشقايي به پيروزي فکر مي‌کند. در سمت مقابل شيرازي‌ها براي اينکه از جمع فانوس به دستان خارج شوند بايد از بازي ۳ امتيازي حداکثر امتياز را بگيرند تا موقعيتشان به خطر نيفتد. 
خوشه طلايي ساوه - چوکا تالش     
اين بازي هم جدال حساسي در پايين جدول است. دو تيم روند رو به رشدي داشتند اما همچنان پايين نشيني را احساس مي‌کنند. چوکا با برد روحيه بخش مقابل فجرسپاسي به مهماني خوشه طلايي مي‌رود در حالي که شاگردان وحيد بياتلو هفته قبل مقابل بادران متوقف شدند و بيش از هر زماني به ۳ امتياز بازي خانگي احتياج دارند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره