برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

پاسخ تند رسول‌پناه به حمله‌های گل‌محمدی/ مناظره بگذار!

منبع
فارس
بروزرسانی
پاسخ تند رسول‌پناه به حمله‌های گل‌محمدی/ مناظره بگذار!

فارس/ رئيس سابق هيات مديره باشگاه پرسپوليس پاسخ انتقادات سرمربي سرخپوشان را داد.
مهدي رسول پناه عضو سابق هيات مديره باشگاه پرسپوليس در نامه اي بلند پاسخ تندي به يحيي گل محمدي که در اين چند وقت نقدهاي شديدي به رئيس سابق هيات مديره سرخپوشان داشته داده است.
رسول پناه به دليل مصاحبه هايي که در خيابان مقابل برخي خبرنگاران و بعضي هواداران سه ماه قبل انجام داد حاشيه هاي زيادي را به وجود آورد. فيلم هاي اين مصاحبه ها منتشر شد که در اين فيلم ها مشخص شد او عليه بازيکنان و گل محمدي صحبت هاي نامناسبي را مطرح کرد و حتي به شادي مهدي ترابي که با شعار رهبري همراه بود، کنايه زد.
درحالي که همه از وزارت ورزش و جوانان بابت اين هتاکي ها توقع برخورد قاطع را داشتند اما مسعود سلطاني فر وزير ورزش ترجيح داد واکنشي نشان ندهد و در نهايت چند روز قبل اعضاي جديد هيات مديره باشگاه پرسپوليس درحالي اعلام شد که ديگر نام مهدي رسول پناه در بين آنها نبود. در واقع او نه استعفا کرد و نه وزارت ورزش با وي برخوردي کرد.
با اين حال به دليل انتقادهاي ادامه دار يحيي گل محمدي عليه مهدي رسول پناه باعث شد تا رئيس سابق هيات مديره سرخپوشان اين بار سکوت خود را بشکند و جواب اين حملات سرمربي قرمزپوشان پايتخت را بدهد.
متن جواب رسول پناه به يحيي گل محمدي به شرح زير است:

بسمه تعالي
يکي کار ناکرده را آبرو مي برد                  يکي هم گنه کرده را آبرو مي خرد
متأسفانه اظهارات بي اساس، عاري از حقيقت و غيرمسئولانه آقاي يحيي گل محمدي همراه به هيئت مديره باشگاه در مصاحبه اخير بعد از برگزاري مسابقه دربي 94 و دادن اولتيماتوم به بزرگ ترين مقام وزارت ورزش و جوانان دور از اخلاق حرفه اي و پذيرفتني نبوده و نيست.
به نظر هم مي رسيد اين صحبت هاي غيرمسئولانه و غير حرفه اي بيشتر براي تحت الشعاع قراردادن تعويض پيروزي شيرين شهرآورد با تساوي بوده باشد. با وجود برنامه ريزي هاي  به دور از انصاف و عدالت  و مخفيانه  برخي از  آقايان و انتشارفيلم و ويدئو با نقشه از قبل طراحي شده به جهت حفظ ارکان و نظم باشگاه در آستانه فينال ليگ قهرمانان آسيا و بازي هميشه حساس با استقلال سکوت اختيار نمودم تا اينکه بهانه  اي به دست بهانه جويان (!) ندهم.
تا آنجا که هميشه حافظ منافع هوادار و باشگاه بودم هرچند هواداران از جزييات مسايل باشگاه مطلع نبودند و به لحاظ حفظ اسرار حرفه اي از اطلاع رساني آن فعلا معذورم ولي آينده آنچه را که حقيقت است بر همگان آشکار خواهد شد ، اما پس از اظهارات آقاي گل محمدي بعد از بازي با آلومينيوم اراک، تصميم گرفتم بيانيه اي جهت تنوير اذهان  عمومي و اطلاع هواداران عزيز و فهيم تنظيم و به شرح زير اعلام نمايم؛
1- ناگفته پيداست اظهارات غير واقع آقاي گل محمدي بعد از بازي دربي 94، خطاب به مسئولان باشگاه و هيات مديره با اظهارات نامناسب خطاب به وزير محترم ورزش در تعيين و تکليف نصب و عزل اعضاي هيات مديره و تهديد به عواقب عدم توجه به اظهارات خود که خارج از حدود اختيارات و وظايف ايشان بوده و متاسفانه از آن بعنوان سپر دفاعي در پوشش عدم مسئوليت شکست در نقص مديريت فني تيم بهره بردند. ضمن مردود شناختن کليه اظهارات دروغين و غيرمسئولانه ايشان برخود واجب مي دانم از وزارت محترم ورزش، هيات مديره و هواداران عزيز که شاهد بي حرمتي توسط سرمربي تيم بوده اند، عذرخواهي کنم.
صبوري توام با سکوت اعضاي هيات مديره در طي اين مدت به هيچ عنوان دلالت  بر تأييد اظهارات بي اساس بيان شده نبوده و نيست. گرچه آقايان آن را با برعکس جلوه دادن و حمل بر حقانيت خود تلقي کردند.
در يک نقشه نخ نما شده و مظلوم نمايي هر گاه در بازي فوتبال منجر به نتيجه موفقيت در پيروزي نرسيده اند با هجمه اي از الفاظ همراه با اتهامات بي پايه و اساس ، تقصير آن را متوجه باشگاه، هيات مديره و مديرعامل کردند تا ذهن افکار عمومي را منحرف کنند!  اما دليل اين بهانه جويي ها چيست؟!
باشگاه اگر تا کنون سکوت کرده بدان دليل بوده که تمايلي نداشته تيم وارد حاشيه شود، و از هدف اصلي خود که موفقيت و پيروزي است ناکام بماند اما ظاهراً اين نجابت و رفتار ماخوذ به حيا از سوي باشگاه و هيات مديره باعث برداشت صد درصد اشتباه و ناصواب از سوي آقاي گل محمدي و دوستان ايشان شده است.
2- آقاي گل محمدي! نگاهي به دوره اخير فعاليت شما ، آنجا که به جاي پذيرش مسئوليت فني، فرار رو به جلو را با پشتوانه فضاي مجازي که هدايت شده است انتخاب کرده ايد، کاملاً ناجوانمردانه است. براي همه هواداران ثابت شده است که عامل ناکامي پرسپوليس با اين همه ستاره چيست؟! با اجراي تفکرات خاص خود در هدايت تيم، در بازي آلومينيوم اراک بر همگان ثابت شد که چه زماني براي استفاده از ستارگان تيم براي پيروزي بايد استفاده مي شد که صورت نگرفت.
هدايت و مديريتي اينچنيني در عرصه مسابقات، نتيجه اي غير از اين نخواهد داشت. به ضرس قاطع قول مي دهم هر کسي مربي اين تيم باشد با اين وضعيت اين تيم را قهرمان ليگ و قهرمان آسيا خواهد کرد. تا کي مي خواهيد به جاي پذيرش مسئوليت خود در عدم نتيجه گيري ، پشت فضاي مجازي، خود را پنهان نماييد؟ با توجه به اينکه باشگاه تمام شرايط مالي و امتيازات خاص را براي شما مهيا کرده است تمام مسئوليت بازي به عهده جنابعالي است و نمي توانيد آن را پنهان نماييد.
عملکرد شما در تيم هاي سابق، گواه بر اين ادعاست. ديگر اين سياست بهانه جويي ها نخ نما شده است ضمنا شما با همين ترکيب بازيکنان و وضعيت موجود قرارداد بسته ايد. اگر واقعا شرايط سخت بود پس چرا قرارداد خود را تمديد کرديد؟! اين يعني وضع موجود را پذيرفته ايد. اعلام مي نمايم اينجانب آمادگي آن را دارم که در هر برنامه زنده که آقاي يحيي گل محمدي انتخاب کند با ايشان مناظره اي شفاف و روشن برگزار کنم تا هواداران و مردم بدانند چه کسي با بولدزر از روي پرسپوليس رد شده است؟  تا اينگونه حقيقت بر همگان عيان و آشکار شود.  

3- با بررسي برهه زماني فعاليت سرمربي فعلي در تيم پرسپوليس، مي توان به سادگي لحظه بروز اين قبيل مشکلات براي باشگاه، بعد از برگزاري مسابقات ليگ را متوجه شد. جرقه اختلافات و مشکلات درست از زماني زده شد که احدي از مديران برنامه آقاي گل محمدي که مديربرنامه هاي دو بازيکن هم بودند به دفتر باشگاه مراجعه و اعلام کرد بايد قرارداد سرمربي پرسپوليس افزايش يابد!
نامبرده علاوه بر اعلام رقم نجومي و اخذ امتيازات در قرارداد سرمربي پرسپوليس، پيشنهاد دادند تا قرارداد دو بازيکن نيز تغيير کند. با اين وصف باشگاه چون با ايشان قرارداد داشت و مهلت آن به پايان نرسيده بود، لاجرم به جهت موانع قانوني و عدم توان مالي باشگاه، از پذيرش آن خودداري ورزيد.
در ادامه با پيگيري هاي مصرانه سرمربي، درخواست قراردادي جديد به شرح فوق بارها و بارها ازسوي  ياد شده تکرار شد به نحوي که در طول روز متناوباً 2تا3 تماس در اين خصوص انجام مي شد. اين در حالي بود که باشگاه از يک ماه قبل در جريان فهرست ورودي و خروجي ها از سوي سرمربي قرار گرفته بود. گرچه آقاي گل محمدي در جلسه هيات مديره درخواست کرد تا بازي دربي حذفي، اين ليست منتشر نشود تا تمرکز تيم به هم نخورد.
در نهايت باشگاه با ليست خروجي که سه نفر بودند ( دو نفر آنها در فينال ليگ قهرمان آسيا ثابت بازي کردند!) موافق نبود اما ليست بازيکنان جديد مورد پذيرش قرار گرفت تا با تمام توان براي فصل نقل و انتقالات تابستاني اقدام شود. از توان مديريتي و تلاش شبانه روزي آقايان رغبتي و سرپرست تيم در آن برهه حساس همين بس که به محض آغاز رسمي نقل و انتقالات پرسپوليس، ظرف سه روز هفت بازيکن جديد با درخواست کتبي سرمربي به خدمت گرفته شدند.
هفت بازيکني که به گواه کارشناسان بهترين بوده و پرسپوليس را قهرمان فصل نقل و انتقالات معرفي کرد. هرچند آقاي گل محمدي در همان مقطع خواهان آن بود که خود شخصا مذاکره با بازيکنان جديد را برعهده بگيرد ولي باشگاه رويه مذاکره شفاف و رسمي را انتخاب کرد.
4-   هرگز فراموش نمي شود در شبي که پرسپوليس از جام حذفي کنار رفت ، سرمربي تيم  به جاي پذيرش مسئوليت شکست مدعي شد که چرا باشگاه بازيکن جديد جذب نمي کند و باشگاه را متهم به خواب خرگوشي کرد! عجبا که هنوز زمان نقل و انتقالات شروع نشده بود و تازه اگر بازيکن جديد هم به خدمت گرفته مي شد در جام حذفي حق بازي نداشت! آيا اين بدان معني نبود که اگر پيشنهاد افزايش قرارداد ايشان را پذيرفته بوديم بدون شک اين مباحث مطرح نمي شد؟ و اسرار حرفه اي باشگاه در مجاري شبکه هاي اجتماعي نمايان نمي شد؟
متعاقبا خود سرمربي استارت حواشي بعدي را زده و ضمن مصاحبه کردن، مديران باشگاه را متهم به دروغگويي کرده و هواداران و باشگاه را تهديد به ترک سمت و استعفا نمودند. تعارض رفتاري ايشان آنجايي مشهود بود که در ساعت مقرر، سر تمرين تيم رفته و اعلام مي کرد که با باشگاه خاتمه همکاري داده ام ؛ اما بصورت افتخاري به مسابقات باشگاه هاي آسيا مي روم!
به رغم تمام اين رفتارهاي غيرحرفه اي و حاشيه اي ، باشگاه براي حفظ حرمت و ثبات آرامش در آستانه مسابقات ليگ قهرمانان آسيا، سکوت اختيار کرد. با وجود اين همه هجمه، در پاسخ به اين بي نظمي ها و بروز جو نا آرام که در پي رفتارهاي غيرمسئولانه آقاي سرمربي در تيم حاکم شده بود، سعي شد با گفتگو مسايل حل و فصل شود تا تيم بيشتر به حاشيه نرود. اين در حالي بود که مي دانستيم همه چيز در گرو افزايش نجومي قرارداد سرمربي و اخذ امتيازات در قرارداد ايشان است. اما باشگاه قصد تن دادن به اين درخواست نامعقول را نداشت.
کما اينکه مشخص بود با افزايش مالي قرارداد يحيي گل محمدي و پذيرش شروط غيرمنطقي جو، به ظاهر آرام شده و حواشي به اتمام مي رسد.

5- براي تنوير افکارعمومي و هواداران، در خصوص وضعيت بازيکنان جدا شده بايد بيان شود که ورود و خروج هر يک از بازيکنان از تيم با نظر سرمربي صورت گرفته است. در قضيه بشار رسن ، آقاي گل محمدي ! شما کاملاً در جريان بوديد و به هتل محل اقامت بشار رسن رفتيد که با او صحبت کرديد، اما بشار نپذيرفت.  بلافاصله با مدير برنامه اش تلفني تماس گرفته و صحبت کرديد که به جايي نرسيديد اما مدت ها عنوان مي کرديد از جدايي بشار رسن خبر نداشتيد! خدا را شکر در نهايت بشار مصاحبه کرد و گفت که"  از دو ماه قبل همه در باشگاه مي دانستند که مي روم ."
حالا چرا اظهار بي اطلاعي کرديد؟ خودتان بهتر تاکتيک فرار رو به جلو در صورت ناکامي احتمالي را شناخته و مي شناسيد!  اگر بر فرض حافظه ضعيفي هم داشته باشيد که نداريد بشار تمرين نمي کرد و راه مي رفت! هيات مديره باشگاه ، آقاي عليپور را براي گفت وگو با جنابعالي فرستاد و ايشان يکساعت راجع به اين موضوع با شما صحبت کرد.
بشاررسن پست گذاشت ، ويدئو گذاشت و از هواداران خواهش کرد به جدايي او کمک کنند. اين بازيکن دو بار از ايران رفت و به زحمت برگردانده شد و شما هم عيناً در جريان کامل بوديد. اما مثل هميشه وقتي در فينال آسيا تيم نتيجه نگرفت ( در حالي که باشگاه تمام شرايط مخصوصاً مالي را براي شما فراهم کرده بود تا جلوي بهانه جويي گرفته شود) به جاي پذيرش مسئوليت شکست، پشت مساله بشار رسن پنهان شديد و از پذيرفتن مسئوليت شکست خود برابر اولسان کره جنوبي شانه خالي کرديد.
با مروري بر تصميمات گذشته شما، شاهد بر آن بوديم که تعداد 9  بازيکن به دستور مستقيم شما جذب شده اند، اگر همه چيز در گرو بودن يک بازيکن است، خوب اعلام قاطعانه مي کرديد تا باشگاه بازيکن جديد به خدمت نگيرد تا به يک بازيکن پول هنگفت بدهيم و شما نتيجه بگيريد؟! چگونه فراموش کرده ايد که روي جذب و رفتن تک تک افراد، شخصا تماس مي گرفتيد و حتي قبل از رفتن به باشگاه هاي آسيا اصرار داشتيد ليست پُر شود.  اين همه باشگاه اصرار داشت يک جاي خالي در ليست نگه داريم که بعد از برگشت از بازي ها و شناسايي نقطه ضعف احتمالي در آن پست، بازيکن بگيريم اما زير بار نرفتيد و در برگشت هم دو بازيکن جديد ديگر خواستيد.
تازه از ليست خروجي شما، باشگاه سه نفر را نگه داشت وگرنه به طور يقين خواسته هاي خودتان را بنام هيات مديره مي زديد که بازيکنان را رد کرده اند! همه هواداران مي دانند و در طي سالهاي گذشته درک کرده اند با درايت، سياست و تدابير مربيان بزرگ دوره هاي قبل، معمار قهرماني هاي پرسپوليس در اين تيم بزرگ، حضور و بقاي بازيکن مشروط به علاقه و خواست بازيکن است. حتي در مواقعي که پنجره نقل و انتقال باشگاه بسته بود هر بازيکني براي باشگاه شرط مي گذاشت يا قصد جدايي داشت ، کنار گذاشته مي شد. اين بعنوان يک قاعده اصلي و رمز پيروزي هاي متوالي در پرسپوليس نهادينه شده بود.
6- مربيان اسطوره باشگاه پرسپوليس همواره تأکيد ورزيده بودند بازيکني که دلش با تيم نيست، باصد زنجير و بند و قرارداد هم نخواهد ماند. دو مربي که نسبت به آنها مي دانيم حساسيت زيادي داريد و در مراسم استقبال از تيم فيناليست آسيا را بر نتابيده و نسبت به آن به صورت خصوصي انتقاد کرديد! در خصوص آقايان محسن ربيع خواه و انصاري، شما نامه جدايي ايشان را بر باشگاه ارسال کرديد که تمايلي بر ماندن آنها نداريد هر چند باشگاه بر ماندن آنها اصرار داشت. در خصوص آقاي محمد نادري بعد از چندين بار مذاکره ، ايشان اظهار داشت که سرمربي اعتقادي بر حضور اينجانب در تيم ندارد و باشگاه چرا اصرار بر ماندن من دارد. ولي در نهايت ايشان پس از چندين جلسه از باشگاه جدا شد.
7- آقاي گل محمدي! مدارک و شواهد موجود حکايت از آن دارد که صد در صد قرارداد سال قبل بعلاوه تمامي آپشن ها ي آن را بدون کم و کسر گرفته ايد. مازاد بر آن، بابت بازي هاي جام باشگاه هاي آسيا بابت تک تک بازي ها ، پاداش جداگانه و به روز دريافت کرده ايد که رقمي نزديک به 500 ميليون تومان مي شود.
اما قبل از رفتن به فينال اصرار به تعيين پاداش نايب قهرماني داشتيد که با مخالفت باشگاه روبرو شد. چرا؟  اولاً؛ هدف پرسپوليس قهرماني بود. ثانياً؛ پاداش رسيدن به اين مرحله را حتي بيشتر از قرارداد خود گرفته بوديد، وقتي مطمئن شديد ديگر بابت يک بازي پاداش مضاعفي نمي گيريد، شروع به بهانه جويي کرديد!
8- آقاي گل محمدي! بياييد منصفانه و عاقلانه در اين رهگذر به مسايل دوره مربي گري شما نگاهي بياندازيم، بلکه تا شايد براي سوالات بي پاسخ در ذهن هواداران فهيم چاره اي بيانديشيم، تا آنجا که به شعور هر مخاطب توهين نشود و از تشويش اذهان آنها کم و امکان تفکر صحيح از مخاطب گرفته نشود.
ببينيم آيا محروم شدن سه بازيکن از فينال آسيا به بحث مديريت شما در اداره کردن و کنترل بازيکنان مربوط  مي شود يا به هيات مديره؟ در حالي از هيات مديره ساير باشگاه ها تعريف مي کنيد که شما، سايراعضاي کادرفني و بازيکنان در فصل گذشته و سالهاي قبل را تسويه کامل کرده، پاداش مضاعف پرداخت شده. از فصل جديد نيز 10 درصد گرفته ايد.
اين را مقايسه کنيد با مصاحبه بازيکنان ساير تيم هايي که از آنها تعريف مي کنيد تا ببينيد چقدر از شما بيشتر دريافتي داشته اند؟ آقاي گل محمدي!  راستي چرا پس از افزايش قرارداد خود ديگر براي پول و مطالبات بازيکنان مصاحبه اي انجام نداده ايد؟! به عنوان مربي تحت قرارداد باشگاه ، تا کنون تعهدات حرفه اي خود را زير پا گذاشته ايد و با اين رفتار روحيه بازيکنان را تضعيف کرده  و اعتماد به نفس آنها را کاهش داده ايد.
وقتي مدام مي گوييد اين بازيکن رفته است، آن بازيکن رفته است ، يعني به 25 بازيکن فعلي  پرسپوليس اعتماد نداريد ؟! با اين رويه ، روحيه تيم را پايين مي آوريد. اجازه بدهيد که پرسپوليس نفسي تازه کند و به پشتوانه اصالت چندين ساله اش راه موفقيت را طي کند. همه در دربي 94  شاهد بوديم که چقدر پتانسيل تيم بالاست و اگر از موقعيت هايش استفاده مي کرد، نتيجه تاريخي تکرار مي شد. اين تيم همچنان شانس اول قهرماني است و تک تک بازيکنان پرسپوليس ستاره هستند. ما و هواداران به آنها اعتماد داريم و شما هم ايمان بياوريد ، صعود به پنجمين قهرماني کاملا در دست پرسپوليس است. بدانيد و آگاه باشيد مربياني که در فينال جام جهاني هم  بازي کرده بودند و سوابق درخشاني داشتند، اين گونه صحبت  نمي کردند که به وزير و باشگاه اولتيماتوم بدهند و تعيين تکليف کنند. 
9- آقاي گل محمدي ! قبل از ورود شما، با نگاهي بر گذشته درخشان تيم در پيروزي هاي پي در پي، پرسپوليس سه بار قهرمان ليگ برتر  شده و 7 جام برد. وقتي هم که به تيم پيوستيد، پرسپوليس با اختلاف سه امتياز صدرنشين ليگ بود و با حفظ صدر نشيني قهرمان شد. هرچند قهرمان دوره قبل جام حذفي هم بوديم که امسال تکرار نشد، اما بعد از قهرماني اصرار بر آن داشتيد تا برخي از ارکان باشگاه با نظر شما منصوب گردند!
اگر به خواسته شما گوش داده بوديم الان بيشتر پُست هاي باشگاه از جمله مديريت حقوقي ، روابط عمومي،  سرپرستي تيم، معاونين باشگاه و ...  را بايد از نفرات مورد نظر شما انتخاب مي کرديم. ولي هيئت مديره مخالف بود. شايد حالا خيلي ها متوجه شوند که چرا در اين مدت از اين افراد و منتصبين باشگاه انتقاد کرديد.
10- آقاي گل محمدي! برکسي پوشيده نيست در عرصه حقوقي و حفظ اعتبار بين المللي باشگاه نيز موفق بوده ايم . تا آنجا که در پرسپوليس 13 پرونده بين المللي داشتيم که 9 مورد از جمله برانکو و دستيارانش که بزرگترين بدهي باشگاه بود به خوبي و قبل از مسابقات ليگ و به لحاظ جلوگيري از کسر امتياز و بسته شدن پنجره نقل و انتقال تمام توان خود را  به کار بستيم و هيات مديره با اقدامات موثر خود اين چالش سنگين را به خوبي پشت سر گذاشت.
هرچند خود را به خواب خرگوشي زده و باور نداريد، همگي حل شده  و مي دانيد هيچ کدام به اين دوره مديريت مربوط نبودند. ولي با مديريت قاطع به خوبي مرتفع شد. قرارداد بوديمير که مشخص است چه زماني بسته شده و اصلا مربوط به اين دوره نيست. جدايي کالدرون را هم که شما بهتر از هر کس جزئيات آن را مي دانيد چرا که سوار بر موفقيت نيم فصل اول اين مربي آرژانتيني در ليگ نوزدهم شديد!  از مصاحبه ها  و پست هاي آقاي کالدرون همگان مي فهمند چه اتفاقي افتاده است؟!
11- آقاي سرمربي! چه خوب بود تمام توان خود را در حيطه تخصص ورزشي در سرمربي گري پياده مي کرديد. دخالت ها و اشارات نابجا که هر کدام اساس تمرکز تيم و خود شما را برهم مي ريزد فاصله مي گرفتيد. اي کاش براي کسب موفقيت و کاميابي و سربلندي تيم قدم بر مسير موفقيت هاي مکرر و متوالي تيم برمي داشتيد.
ورود به برخي مسايل غير مرتبط جايگاه و شان شما را در خطر سقوط حرفه اي نمايان خواهد ساخت. به نظر نمي رسد زيبنده يک رفتار سرمربي بزرگترين تيم ورزشي باشد تا مداخلاتي که در تصميمات هيات مديره است را داشته باشد. تا آنجا که حتي نسبت به معاون اجرايي باشگاه وقتي که مربيان اسبق تيم پيام تبريک قهرماني ليگ را دادند ( ايشان به پاس قدرداني از پيام تبريکشان تشکر کرد و از آنها براي حضور در جشن قهرماني دعوت کرد.) شما چه هياهويي در باشگاه به راه انداختيد که چرا پيشکسوتان و مربيان قديمي را دعوت کرديد و خواهان کناره گيري آنها شديد. اما نامبرده با توجه به اينکه آرامش و تمرکز تيم بهم نخورد، نجابت به خرج داده و استعفا داد.
همچنين شما با معاون اقتصادي بهتر از هر کسي مي دانيد که چه رفتاري داشتيد؟! دليل اين همه هجمه در داخل باشگاه و در فضاي مجازي براي هواداران پرسپوليس چيست؟! 
12- متاسفانه در دقيقه 93 اين دربي و دقيقه 91 دربي جام حذفي شاهد بوديم که پرسپوليس نبرد. آيا اين بي توجهي به هيات مديره ربط داشت؟! به جاي پاسخگويي و قبول مسئوليت شکست، بهانه جويي کرديد. آيا در دربي جام حذفي همه بازيکنان و بشار رسن نبودند که متاسفانه شاهد باخت پرسپوليس شديم؟ بازي با فولاد خوزستان يک بار ديگر ثابت کرد ، پرسپوليس بازيکنان قهرمان و خودساخته اي دارد که مي توانند هر نتيجه اي را برگردانده و پيروزي را از آن خود کنند. بازيکناني که با فرهنگ دويدن، جنگيدن و فداکاري براي برد رشد کرده و نشان داده اند، جملگي ستاره هستند که بايد به آنها افتخار کرد.
13- چگونه و با چه شرايطي مي شود فضاي مجازي را به يکباره بعد از هر شکست تيم با ايجاد استوري، پست و هشتگ، هجمه اي سراسر افترا و توهين و هتک حرمت به مسئولان باشگاه روانه کرد ؟ چگونه هدايت افکار عمومي براي جذب هواداري و انحراف افکار اشخاص، به جاي لمس لذت پيروزي با روشهاي تخيلي جو را متشنج و منحرف ساخت؟ بايد گفت باشگاه تحت تاثير اين مسايل قرار نمي گيرد و منافع هوادار و باشگاه را با اين مسايل حاشيه اي ، چوب حراج نخواهد زد. اين تيم با اصالت تر از آن است تا مورد خدشه اي وارد گردد. 
14- اينجانب به همه هواداران محبوب پرسپوليس اعلام مي نمايم در طول دوره تصدي خود در باشگاه، تمام توان خود را در جهت حفظ حقوق و منافع باشگاه بکار بسته و به هيچ عنوان تحت تاثير خواسته هاي غير منطقي و متضاد با منافع باشگاه قرار نگرفته و با توجه به تمام هجمه اي که عليه اينجانب انجام شد در اين مدت از انجام وظيقه قانوني خود کوتاه نيامدم.
اميدوارم مديرعامل محترم با توجه به اهداف برنامه اعلامي کاري خويش در سايه الطاف الهي در جهت مبازره با فساد و دلالي موفق و پيروز باشد.
در پايان آرزوي صحت، سلامتي و شفاي عاجل براي همه مردم فهيم و نيز پيشکسوتان پرسپوليس را از درگاه ايزد منان خواستارم. عليهذا خاطرنشان مي شود نسبت به تمامي عوامل تهيه فيلم خصوصي و انتشار آن و همچنين مرتکبين اظهارات کذب و افترا و ...  عليه اينجانب، از طريق مراجع قضايي اقدام قانوني و قاطع انجام خواهد شد.
گفت شيخـــا هـــر آن چه گويي هستم                     آيا تــــو چنــان کـــــــه مي‌نمايي هستي
مهدي رسول پناه


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد