logo

فریادهای آقا مجید در تمرین نساجی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فریادهای آقا مجید در تمرین نساجی

ورزش 3/ نساجي اين هفته در يک بازي مهم و 6 امتيازي ميزبان ذوب آهن است؛ ديداري که از هفته سيزدهم ليگ برتر در استاديوم شهيد وطني برگزار مي شود. 

اين بازي براي هر دو تيم 6 امتيازي است به اين دليل که نساجي نزديک ترين به منطقه خطر است و از سويي ذوب آهن هم در رده پانزدهم جدول قرار دارد؛ تيم پيروز اين ميدان در فاصله کم مانده به پايان دور رفت شرايط روحي و رواني بهتري براي تغيير وضعيت خود در جدول رده بندي پيدا خواهد کرد؛ نساجي کادر فني خود را تغيير داده اما در ذوب آهن فعلا اين اتفاق رخ نداده و مديران باشگاه منتظر نتايج تيم در سه هفته پاياني هستند. 
مجيد جلالي که از نمايش نيمه دوم تيمش در ديدار با شهر خودرو راضي به نظر مي رسيد و گفته بود اين همان تيمي است که او دوست دارد در تمرينات نساجي اينروزها فعال تر از هميشه است و حتي فرياد هم مي کشد تا نساجي در بازي هاي باقي مانده دست کم قدر امتيازات خانگي را بداند و به نيمه بالاي جدول نزديک شود. يکي از دلايل افت نساجي در فصل اخير فرصت سوزي هاي اين تيم است. در ديدار با شهر خودرو هم اين تيم يک موقعيت خوب گلزني روي نقطه کرنر بدست آورد که ضربه روزبه شاه عليدوست را ميلاد فراهاني مهار کرد. البته بايد به اين نکته اشاره کرد گل هاي آساني که نساجي مي خورد به امتيازات از دست رفته کمک کرده است. با همه اوصاف مجيد جلالي نگاه اميدوارانه به هفته هاي باقي مانده دارد و در تعطيلات زمستاني بدون شک اين فرصت را خواهد داشت که چند بازيکن جديد به ترکيب اضافه کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره