logo

جام‌حذفی ایتالیا/ آتالانتا با عبور از لاتزیو جشن صعود گرفت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جام‌حذفی ایتالیا/ آتالانتا با عبور از لاتزیو جشن صعود گرفت

ايرنا/ چهارشنبه شب درچارچوب رقابت هاي يک‌چهارم‌نهايي جام حذفي ايتاليا، بازيکنان آتالانتا با برتري برابر لاتزيو به نيمه‌نهايي صعود کرده و پيروزي خود را جشن گرفتند.
در اين ديدار تماشايي که در ورزشگاه «آتلتي آتزوري دِ ايتاليا» برگزار شد، آتالانتا درحالي لاتزيو را  با نتيجه ۳ بر ۲ شکست داده و حذف کرد که از دقيقه ۵۴ با اخراج «خوزه لوييز پالومينو» با يک بازيکن کمتر بازي را ادامه داد.
«برات ديميسيتي» در دقيقه ۷، «روسلان مالينووسکي» در دقيقه ۳۷ و «آلکسي ميرانچوک» در دقيقه ۵۷ در اين ديدار تماشايي و پر گل براي آتالانتا گلزني و صعود تيمشان به مرحله بعدي را رقم زدند.
اين درحالي است که گل‌هاي لاتزيو را «ودات موريکي» در دقيقه ۱۷ و «فرانچسکو اچربي» در دقيقه ۳۵ درون دروازه آتالانتا جاي دادند.
از ساير اتفاقات اين ديدار بايد به هدر رفتن ضربه پنالتي آتالانتا اشاره کرد. در دقيقه ۶۵ و به دنبال خطاي عمد مدافعان لاتزيو بر روي مهاجمان آتالانتا داور در سوت خود دميد و نقطه پنالتي را نشان داد که بلافاصله «دوان زاپاتا» پشت اين ضربه ايستاد اما «خوزه مانوئل رينا» سنگربان با تجربه و اسپانيايي لاتزيو شوت مدافع کلمبيايي رقيب را مهار و او را ناکام گذاشت.
بدين ترتييب تيم لاتزيو به رغم شايستگي و ارائه بازي درخشان مقابل آتالانتا از گردونه اين رقابت ها کنار رفت.

يوونتوس نيز تا ساعتي ديگر در چارچوب رقابت هاي همين مرحله با اسپال ديدار مي کند.
همچنين ناپولي در آخرين ديدار اين مرحله بامداد جمعه با تيم اسپيزا مصاف خواهد کرد.
تيم اينترميلان در نخستين ديدار اين مرحله که بامداد چهارشنبه برگزار شد با نتيجه ۲ بر يک بر آ.ث ميلان غلبه و راهي مرحله يک چهارم نهايي اين مسابقات شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد