برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کادوی تولد رونالدو به نامزدش چه بود؟

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
کادوی تولد رونالدو به نامزدش چه بود؟

آخرين خبر/ به تازگي جورجينا رودريگز، نامزد کريستيانو رونالدو 27 ساله شده است و فوق ستاره پرتغالي ضمن تبريک گفتن به او در شبکه‌هاي اجتماعي، هديه‌اي هم به همين مناسبت ترتيب داده است. کريستيانو رونالدو از سال 2017 با نامزدش زندگي مي‌کند و از او يک دختر به نام آلانا مارتينا دارد و اکنون تولد جورجينا را جشن گرفته است.
به گزارش فوتبالي، شب گذشته و در حالي که دربي ميلان در ايتاليا برگزار مي‌شد، کريستيانو رونالدو به همراه نامزدش به صرف شامي رومانتيک مشغول شد چرا که تولد او بود و ستاره پرتغالي مي‌خواست به همين مناسبت مراسمي برگزار برايش برگزار کند. اکنون در تصاويري که جورجينا رودريگز منتشر کرده، مشخص است که او هديه‌اي شامل گل از ستاره پرتغالي دريافت کرده است.
گفتني است کريستيانو رونالدو به همراه نامزد و فرزندانش در ايتاليا زندگي مي‌کند. فوق ستاره پرتغالي باشگاه يوونتوس، در حال حاضر 4 فرزند شامل دو دختر و دو پسر دارد که پسر بزرگ او جونيور نام دارد. 
تولد خودِ کريستيانو رونالدو هم نزديک است و ديگر چيزي تا 36 ساله شدن او نمانده است و بايد ديد که ادامه‌ي روند دوران حرفه‌اي او به چه شکل پيش خواهد رفت و رونالدو تا کِي در اوج مي ماند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره