برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

افشای دستمزد هنگفت مارتین اودگارد در آرسنال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ مارتين اودگارد ستاره نروژي رئال مادريد پس از مشکلاتي که با زين الدين زيدان داشت، تصميم گرفت نيم فصل دوم را قرضي به آرسنال برود.
روز گذشته انتقال قرضي مارتين اودگارد از رئال به آرسنال رسمي شد. ستاره نروژي تا پايان فصل، قرضي براي توپچي ها بازي خواهد کرد و در قرارداد او بند خريد دائمي نيز گنجانده نشده است.
اودگارد از نيمکت نشيني هاي زياد در رئال گلايه داشت و وعده هاي زين الدين زيدان به او محقق نشد تا در نهايت تصميم به جدايي بگيرد. او تنها نيروي تقويتي رئال در تابستان بود ولي نتوانست در ايده هاي زيدان جاي بگيرد.
رئال از اين انتقال 2 ميليون يورو دريافت خواهد کرد ولي خود اودگارد مذاکراتي مستقيم با سران آرسنال براي دستمزد داشت و طبق ادعاي شبکه "VG" نروژ، او هفته اي 110 هزار يورو دستمزد مي گيرد که رقم بالايي در جمع توپچي ها محسوب مي شود.
اودگارد پيش از آرسنال با رئال سوسيداد باشگاهي که سال گذشته در آن قرضي بازي مي کرد و عالي هم ظاهر شد، به مذاکره پرداخت ولي بر سر دستمزد به توافق نرسيد. اکنون مشخص شده است که چرا سوسيداد نتوانست با او قرارداد ببند.  110 هزار يورو در هفته، دستمزدي برابر با بازيکناني چون برند لنو، ژاکا و نيکولاس په په در آرسنال است و اودگارد از شکودران مستافي و مارتينلي حتي دريافتي بيشتري خواهد داشت.
در آرسنال پير امريک اوباميانگ با دستمزد 375 هزار يورو در هفته شماره يک محسوب مي شود. پيش از اين رکورد در اختيار مسوت اوزيل بود که اخيرا راهي فنرباغچه شد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره