نماد آخرین خبر

پاسخ دندان‌شکن مسی؛ کاشته 555 میلیون یورویی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاسخ دندان‌شکن مسی؛ کاشته 555 میلیون یورویی

ورزش 3/ ليونل مسي ساعاتي پس از انتشار جزئيات قرارداد نجومي اش با بارسا موفق شد يکي از دو گل تيمش را وارد دروازه بيلبائو کرده و نقش مهمي در کسب پيروزي آبي اناري ها ايفا کند.
ليونل مسي پس از يک روز پرحاشيه که در آن مفاد قراردادش با بارسا ريز به ريز افشا شد، امشب برابر بيلبائو قرار گرفت. پيش بيني مي شد که مسي با انگيزه تر از هميشه باشد و براي پاسخ به کساني که او را باعث و باني نزديک بودن بارسا به ورشکستگي بانکي مي دانند، اشتياق خاصي داشته باشد.

همينطور هم بود و او توانست دقيقه 20 دروازه بيلبائو را باز کند تا بارسا نيمه اول را برنده به رختکن برود. اين گل شماره 12 مسي در لاليگا بود تا به فاصله دو گل از لوئيس سوارز قرار بگيرد.
به اين ترتيب مسي امشب گل شماره 650 خود با پيراهن بارسا را به ثمر رساند. او 755 بازي براي بارسا انجام داده که 456 تايش در لاليگا بوده است. 118 بازي در ليگ قهرمانان، 54 بازي در کوپا دل ري ، 14 بازي در سوپرکاپ اسپانيا، 3 بازي در سوپرکاپ اروپا و 5 بازي در جام جهاني باشگاه ها.
اين گل شماره 27 مسي در 40 بازي براي بيلبائو بود و باسکي ها پنجمين تيمي هستند که از مسي بيشترين گل را دريافت کرده اند. 

گل مسي از روي ضربه کاشته بود تا به اين ترتيب پنجاه و چهارمين گل کاشته او به ثمر برسد. 48 کاشته با پيراهن بارسا و 6 کاشته با پيراهن تيم ملي آرژانتين. از هر 70 تلاش مسي يک کاشته به گل تبديل شده است. از 4 کاشته اخير مسي هم دو تا به گل تبديل شده اند.
ضربه او در حالي وارد دروازه شده که دروازه بان بيلبائو تنها نظاره گر ورود توپ بود و يراي آلوارز مدافع بيلبائو هم هر چه تلاش کرد نتوانست روي خط با ضربه سر توپ را راهي کرنر کند.
در 25 سال اخير مسي 37 بار در لاليگا از روي ضربات کاشته گلزني کرده است و بالاتر از رونالدو با 19 و روبرتو کارلوس و رونالدينيو با 16 و 15 گل قرار دارد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره