برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پاسخ علیفر به شیطنت رضا رشیدپور

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاسخ علیفر به شیطنت رضا رشیدپور

ورزش 3/ عليرضا عليفر گزارشگر تلويزيون در برنامه عطسه اعلام کرد که رضا رشيدپور به شدت او را آزرده خاطر کرده است.
در رقابت هاي يورو 2016 بود که اتفاق عجيبي در گزارش يکي از اين ديدارها رخ داد. کاربري اهل خورموج استان بوشهر به نام امير عنوان کرده بود با اطلاع از اينکه قرار است گزارش ديدار تيم هاي ايرلند و لهستان را سرهنگ عليفر گزارش کند، قصد دارد با او شوخي کند.
از آنجايي که سرهنگ عليفر در گزارش بازي هايش از اطلاعات ويکي پديايي استفاده مي کند، اين کاربر به صفحه ويکي پدياي استاديوم نيس محل برگزاري ديدار ايرلند و لهستان رفته و نام مهندس ناظر استاديوم را به امير دولاب تغيير داده است و از قضا سرهنگ عليفر به مانند هميشه اطلاعات استاديوم را از ويکي پديا چک کرده و در دقيقه 76 بازي نام مهندس ناظر استاديوم را امير دولاب معرفي مي کند!
اين اتفاق با واکنش هاي بسيار زيادي در فضاي مجازي همراه شد. رضا رشيدپور مجري با سابقه تلويزيون نيز در يکي از برنامه ها، با اين اشتباه سرهنگ عليفر دست به شوخي زد که اين اتفاق با واکنش بسيار شديد عليفر مواجه شد و او بيانيه اي نيز در اين خصوص صادر کرد.
سرهنگ عليفر امروز مهمان برنامه عطسه بود. او در قسمتي از اين گفتگو و زمانيکه تصاويري از افراد مختلف بر روي صفحه نمايش درج شد،  پس از ديدن عکس رضا رشيدپور واکنش جالبي داشت. او با اشاره به اتفاق پيش آمده درخصوص اين اشتباه در حين گزارش بازي لهستان و ايرلند گفت: «يک تبهکار اينترنتي اسم خودش را بر روي سازنده استاديوم گذاشته بود. او بعدها گفته بود که آرزو داشته ام اسمم در يک برنامه زنده شبکه سوم برده شود.»
وي در ادامه گفت: «يکي از همکاران به شدت من را آزرده کردند. ايشان آقاي رشيد پور بودند.» عليفر در اين لحظه خطاب به ترابيان مجري برنامه عطسه گفت:«شما به عنوان مجري در برنامه تان يک اشتباهي مرتکب مي شويد. در رسانه ها همه به شما حمله مي کنند. آن زماني است که بايد همکارانتان از شما حمايت کنند. اشتباه مال همه است و آقاي ترابيان نيز اشتباه کرده است و در برنامه زنده اين مسائل طبيعي است.»

عليفر گفت: «من هر جايي عکس آقاي رشيدپور را ببينم، رويم را بر مي گردانم. متأسفم اين را عرض بکنم.» عليفر در اين لحظه با قهقهه زدن و خنديدن در حاليکه اداي رشيد پور را در مي آورد صحبت هايش را اينگونه ادامه داد: «ايشان در برنامه اي شروع کردند به خنديدن و کلمه دروازه دولاب را بارها به کار بردند.»
او سپس حرف هايش را اينگونه ادامه داد: «من در رسانه ها بيانيه اي صادر و به شدت از کساني که از همکار خود حمايت نمي کنند اعلام انزجار کردم. بيانيه خيلي تند و تيزي منتشر کردم صرفا به خاطر کساني که منتظر هستند از اتفاقات به سود خودشان استفاده کنند.»
عليفر در پايان خطاب به رضا رشيدپور گفت: «ايشان دنبال چه چيزي است که به همکار خودش غش غش بخندد و کلمه دروازه دولاب را به کار ببرد. شما دنبال چه چيزي هستيد؟ شما مجري که هستي، تهيه کننده که هستي، پول خوب در تلويزيون در مي آوري، دائم روي آنتن هم هستي. رفتار شما درباره شخصي مثل من با اين کسوت، اعتبار و سن و سال درست است؟ اين مسائل باعث مي شود انسان خودش را نشان دهد.»


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره