برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گواردیولا من را کشت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گواردیولا من را کشت!

ورزش 3/ آنجلينو، مدافع سابق منچستر سيتي و حال حاضر لايپزيش، انتقادات عجيبي را نسبت به پپ گوارديولا مطرح کرد.
آنجلينو که حرفه جدي خود را در فوتبال از باشگاه منچسترسيتي آغاز کرد در سال 2019 و بعد از پشت سر گذاشتن يک دوره فوق العاده در آيندهوون به اتحاد بازگشت و روياي حضور در ترکيب اصلي اين تيم را در سر داشت. با اين حال او قبل از انتقال به لايپزيش تنها در شش مسابقه براي تيم اصلي به ميدان رفته و حالا همين موضوع باعث شده که اين مدافع به انتقاد از پپ گوارديولا بپردازد.

آنجلينو درباره پپ گوارديولا و دوران حضور در منچسترسيتي گفت: " پپ من و اعتماد به نفسم را کشت. پس از انتقال من از آيندهوون به منچسترسيتي او در دو مسابقه من را مورد قضاوت قرار داد و ديگر فرصت واقعي در اختيارم نگذاشت بنابراين بسيار خوشحال شدم که به لايپزيش نقل مکان کردم و حالا جزو بازيکنان مهم و اصلي اين تيم محسوب مي‌شوم."
آنجلينو در ادامه پيرامون تفاوت يوليان ناگلزمان و پپ گوارديولا نيز گفت: "يکي از آنها به من اعتماد به نفس داد و اجازه داد بازي کنم، ديگري اما اين کار را نکرد. در لايپزيش از همان روز اول احساس کردم که به من اعتماد مي شود. باشگاه و مربي حمايت فوق‌العاده اي از من نشان دادند و اکنون بسيار خوشحال هستم که مي توانم به شکل مداوم در لايپزيش بازي کنم."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد