برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

دردسر جدید برای یوونتوس با مصدومیت مجدد موراتا

منبع
تسنيم
بروزرسانی
دردسر جدید برای یوونتوس با مصدومیت مجدد موراتا

تسنيم/ مهاجم اسپانيايي تيم فوتبال يوونتوس بار ديگر دچار مصدوميت شده است و احتمالاً براي مدتي قادر به همراهي اين تيم نخواهد بود.
به نقل از نشريه گاتزتا دلواسپورت، آلوارو موراتا در تمرينات روز گذشته (چهارشنبه) تيم فوتبال يوونتوس شرکت نکرده و گويا مصدوميتي جديد او را خانه‌نشين کرده است.
غيبت مواراتا در مقطع حساس فصل در حالي است که او تعدادي ديگر از مهره‌هاي کليدي‌اش همچون خوان کوادرادو، آرتور ملو، لئوناردو بونوچي، جورجو کيه‌ليني و پائولو ديبالا را هم به دليل مصدوميت در اختيار ندارد.
در ميان اين مصدومان گويا کوادرادو به بازگشت به ترکيب بانوي پير نزديک‌تر است و او به بازي سه‌شنبه هفته آينده بيانکونري برابر اسپتزيا خواهد رسيد. ملو، بونوچي و کيه‌ليني اما احتمالاً تا بازي روز 16 اسفند يوونتوس در خانه برابر لاتزيو غايب خواهند بود.
تيم فوتبال يوونتوس شنبه هفته آينده در سري A ميهمان هلاس ورونا خواهد بود و سه روز پس از آن در خانه به مصاف اسپتزيا مي‌رود. شنبه دو هفته ديگر مصاف خانگي بانوي پير و لاتزيو خواهد بود و که سه روز بعد از آن تيم توريني بايد در ليگ قهرمانان اروپا ميزبان پورتو باشد.
طبق اعلام گاتزتا، مصدوميت موراتا قرار است امروز دوباره ارزيابي شود اما او فردا استراحت خواهد کرد و شنبه هم مقابل ورونا به ميدان نمي‌رود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره