برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انتخاب‌های فکری برای کمربند میانی استقلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
انتخاب‌های فکری برای کمربند میانی استقلال

ورزش 3/ با توجه به ناکامي مديران استقلال در جذب بازيکنان مدنظر محمود فکري، بدون‌شک اين تيم با همان پتانسيل نيم‌فصل اول خود ادامه ليگ بيستم را دنبال مي‌کند.
هر چند نام چندين بازيکن حوالي استقلال شنيده شده اما با پنجره بسته نقل و انتقالاتي، هنوز مديران آبي‌ها نتوانسته‌اند براساس آن‌چه سرمربي استقلال خواسته بازيکناني را جذب کنند تا اين تيم بدون تغيير در فندانسيون اوليه خود در ليگ بيستم به جز جدايي چند مهره جوان، نيم‎ فصل دوم را آغاز کند؛ هر چند که فکري براي شروع نيم‎ فصل دو غايب بزرگ دارد و مهدي قايدي و داريوش شجاعيان 10 روز است در تمرينات حاضر نشده‌اند تا بازهم ليست استقلال کامل نباشد.
يکي از پست‌هاي مدنظر فکري براي تقويت، کمربند مياني زمين بود؛ جايي که نام بازيکناني چون مهدي کياني و عليرضا عليزاده مطرح شد اما در نهايت هيچکدام به استقلال نيامدند تا سرمربي استقلال با همان نفرات نيم‌فصل اول خود، ارنج تيمش را بچيند؛ در هفته‌هاي پاياني نيم‎ فصل با نظر فکري، مسعود ريگي به نيمکت رفت و مهدي‌پور فرمانده ميانه زمين شد اما به نظر مي‌رسد با شروع نيم‎ فصل دوم بار ديگر ريگي بتواند به ترکيب بازگردد.

در پست هافبک دفاعي آبي‌ها چهار مهره تخصصي در اختيار دارند؛ مهدي مهدي‌پور، مسعود ريگي، فرشيد باقري و سينا خادم‌پور. هر چند خادم‌پور هم به دنبال جدايي از استقلال است و در نيم‌فصل اول چند دقيقه‌اي بيشتر به او فرصت بازي نرسيد اما سه بازيکن ديگر رقابت تنگاتنگي براي رسيدن به ترکيب اصلي دارند. احتمالا از اين ميان سه بازيکن، دو نفر از آن‌ها براي ديدار با مس در ارنج فکري قرار خواهند گرفت.


البته که سرمربي استقلال در طول نيم‌فصل نخست ليگ بيستم از بازيکناني چون داريوش شجاعيان، آرش رضاوند و فرشيد اسماعيلي هم در پست هافبک دفاعي بهره برده که جز شجاعيان، دو بازيکن ديگر در آمادگي کامل هستند و بايد ديد براي مصاف با مس، کداميک از اين بازيکنان کمربند مياني آبي‌ها را شکل خواهند داد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره