logo

حمایت پوشالی از حاج محمود

منبع
مهر
بروزرسانی
حمایت پوشالی از حاج محمود

مهر/ محمود فکري در حالي امروز از هدايت تيم فوتبال استقلال کنار رفت که مديرعامل اين باشگاه بارها در سه ماه اخير بر حمايت از اين مربي تاکيد کرده بود.
تساوي تيم استقلال برابر مس رفسنجان تير خلاصي بود بر دوران کاري محمود فکري به عنوان سرمربي در تيم استقلال. فکري اين فصل با اميد و انگيزه زيادي به عنوان سرمربي استقلال انتخاب شد و حتي هزينه زيادي بابت جدايي از نساجي متحمل شد ولي در پايان هفته شانزدهم از سمتش در اين تيم کنار رفت.
فکري بعد از نشست امروز خود با هيات مديره اعلام کرد از سمتش «استعفا» کرده است اما تقريباً بر هيچکس پوشيده نيست که او از سوي باشگاه براي برکناري تحت فشار قرار داشت.
با اين حال احمد مددي مديرعامل باشگاه استقلال در تمام اين مدت بر حمايت از فکري تاکيد و اخبار مربوط به برکناري او را تکذيب مي‌کرد. او حتي در يک مصاحبه از هواداران خواسته بود نسبت به خبرهاي برکناري فکري «ملعبه دست بدخواهان» نشوند!
شايد اگر مسئولان استقلال گزينه‌اي براي سرمربيگري داشتند، فکري را در همان پايان هفته پانزدهم کنار مي‌گذاشتند اما رقم خوردن يکسري اتفاقات و اختلافاتي که در اين زمينه وجود داشت، برکناري فکري را کمي به تعويق انداخت.
در اين مطلب نگاهي داريم به مصاحبه‌هاي سه ماه اخير مديرعامل استقلال که بر حمايت از فکري تاکيد کرده بود. از دي ماه و همزمان با بالا گرفتن بحث تغيير کادر فني استقلال، مددي چند اظهارنظر در اين ارتباط داشت که در ادامه به آن پرداخته مي‌شود:

۹ دي؛ فکري مي‌تواند استقلال را به روزهاي درخشان برگرداند
در جلسه ديروز هيات مديره مصوب شد تا حمايت قاطع همچون گذشته از آقاي فکري داشته باشيم. ما از ايشان حمايت مي‌کنيم. اعتقاد داريم ايشان مي‌تواند استقلال را به روزهاي درخشانش برگرداند. نقشه راه ما قهرماني است. مشکلاتي وجود دارد و ما راجع به اين مشکلات در هيات مديره بحث و گفت‌وگو مي‌کنيم. اين مشکلات هم از گذشته بوده و ما قطعاً با کمک شما مي‌توانيم اين مشکلات را حل کنيم. ما سه فينال پيش رويمان است و از شما مي‌خواهم تمرکزتان روي پيروزي در اين سه بازي باشد و ما هم در کنار شما هستيم. ان‌شاءالله با هدايت آقاي فکري به هدفمان که قهرماني است، مي‌رسيم.
۱ بهمن؛ حال استقلال با فکري خوب است
خوشبختانه همانطور که بارها بنده و آقاي فکري گفته بوديم، به مرور زمان تيم ما هماهنگ‌تر مي‌شود و علاوه بر کسب نتيجه، شاهد بازي‌هاي زيبا هم خواهيم بود. در بازي با تراکتور ديديم که چقدر تيم هماهنگ‌تر کار مي‌کرد و ان‌شاءالله بهتر از اين هم مي‌شويم. با شناخت و مطالعه آقاي فکري را انتخاب کرديم و خوشحاليم که حال استقلال با ايشان خوب است. از روز اول بنده و اعضاي هيات مديره گفته‌ايم که از آقاي فکري و برنامه‌هاي ايشان حمايت مي‌کنيم. سرمربي محترم هم در صحبت‌هاي قبل از بازي با تراکتور به اين نکته اشاره کرد و ان‌شاءالله اين همدلي و يکدلي منجر به کسب جام و شادي دل هواداران خواهد شد.
۱۹ بهمن؛ تمام قد از فکري حمايت مي‌کنيم
آقاي فکري روز گذشته به باشگاه آمدند و با يکديگر جلسه بسيار خوبي داشتيم. متاسفانه برخي حاشيه‌سازان مي‌خواهند هر طوري شود استقلال را در حاشيه بياندازند و اين در حالي است که تمام قد از ايشان حمايت مي‌کنيم و از هواداران هم مي‌خواهم ملعبه دست بدخواهان نشوند. در جلسه با آقاي فکري با يکديگر تبادل نظر در خصوص مسائل مختلف کرديم و نتايج اين جلسه را قطعاً در روند تيم مشاهده خواهيد کرد.
۴ اسفند؛ فکري ليست نقل و انتقالات را به ما داده است
فکري به کارش ادامه مي‌دهد و در اين خصوص مشکلي نيست. فکري براي نقل و انتقالات هم ليست خود را به باشگاه ارائه داده و ما مشغول پيگيري هستيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره