برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

هیچ تیمی حریف پرسپولیس نیست

منبع
برنا
بروزرسانی
هیچ تیمی حریف پرسپولیس نیست

برنا/ پيشکسوت پرسپوليس گفت: فکر نمي کنم، مطمئن هستم که پرسپوليس قهرمان مي شود.
محمود خوردبين، بازيکن و سرپرست اسبق تيم پرسپوليس، با اشاره به شرايط پرسپوليس اظهار داشت: 
 پرسپوليس رفته به رفته بهتر از قبل مي‌شود و خوشحالم پيروزي‌هاي متوالي اين تيم باعث شده شرايط خوبي بر پرسپوليس حکمفرما شود. در حال حاضر خودباوري خوبي به تيم تزريق شده که همه ما را به آينده اين تيم خوشبين کرده است. 
اين پيشکسوت پرسپوليس در خصوص پيروزي اخير سرخ‌پوشان برابر سايپا گفت: 
پرسپوليس شروع خوبي برابر تيم خوب و باانگيزه سايپا داشت و علاوه بر گلي که زد چند موقعيت خوب را براي گلزني روي دروازه حريف ايجاد کرد که در روز خوب دروازه‌بان سايپا گل ديگري براي پرسپوليس به ثمر نرسيد تا در نهايت اين ديدار با پيروزي تيم يحيي به پايان برسد. اگر چه يک گل حاشيه امنيت خوبي براي پيروزي نيست اما پرسپوليس در طول بازي مديريت خوبي را در زمين داشت و فرصت چنداني به حريف نداد. با اين وجود بچه‌ها بايد تلاش بيشتري داشته باشند و قدر فرصت‌هاي خوبي را که در هر بازي نصيب‌شان مي‌شود را بيشتر بدانند تا بتوانند در هر بازي گل‌هاي بيشتري را به ثمر برسانند. 
سرپرست اسبق پرسپوليس تاکيد کرد:

البته ورزشگاه خالي و سکوي بدون هوادار يک مقدار از انگيزه‌ها را کم کرده و بايد در نظر داشت وقتي سکوها پر باشد و صداي تشويق به گوش بازيکنان برسد بدون شک شرايط بهتري را در زمين رقم خواهند زد.
خوردبين در ادامه در مورد پيش‌بيني‌اش از اين که فکر مي‌کند پرسپوليس مي‌تواند براي پنجمين بار متوالي قهرماني در ليگ برتر را جشن بگيرد؟ گفت: 
من فکر نمي‌کنم، بلکه مطمئن هستم تيم گل‌محمدي مي‌تواند امسال هم جام قهرماني را بالاي سر ببرد و براي پنجمين سال متوالي به قهرماني برسد.
پيشکسوت پرسپوليس در پايان اظهار داشت: 
کار پرسپوليس  چندان آسان نيست و اين تيم  رقباي سرسختي را پيش روي خود دارد اما با بازگشت مهدي ترابي و پايان محروميت عيسي آل‌کثير مشکل گلزني پرسپوليس هم حل مي‌شود و ديگر هيچ تيم جلودار اين تيم نخواهد شد. 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره