برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گواردیولا: تاج دست آن‌هاست!

منبع
طرفداري
بروزرسانی
گواردیولا: تاج دست آن‌هاست!

طرفداري/ در نظر گوارديولا، ليورپول هنوز قهرمان ليگ برتر است و تا زماني که قهرماني تيمش در ليگ قطعي نشود، آن ها از چيز ديگري حرف نخواهند زد. 
پپ گوارديولا تلاش مي کند تا عطش تيمش را براي قهرماني دوباره در ليگ برتر انگليس حفظ کند. 
برد ۴-۱ منچسترسيتي مقابل وولورهمپتون در ورزشگاه اتحاد، به طور موقت فاصله آن ها با رده دوم را به ۱۵ امتياز افزايش داد. گوارديولا پس از بازي در جمه خبرنگاران گفت:
 فوق العاده بوديم. پس از اين که بازي ۱-۱ شد اذيت شديم ولي در انتها فرصت هاي زيادي ساختيم. پس از ۱-۱ شدن بازي مقداري مضطرب بوديم ولي پس از گلزني کردن، واکنش خوبي داشتيم. ما خيلي خوب بازي کرديم و واقعا شايسته پيروزي بوديم. بازي ها واقعا فشرده هستند و ما در دقايق پاياني به بردي راحت مي رسيم.  
گوارديولا همچنين اضافه کرد: 
 ۲۱ برد پياپي؟ منچستريونايتد؛ اين تمام چيزي است که در حال حاضر براي ما اهميت دارد.در آينده در مورد اين رکوردهايي که مي گوييد صحبت خواهيم کرد. برنامه مسابقات فوتبال انگليس در فصل زمستان مثل جهنم است! من خيلي به اين بچه ها افتخار مي کنم ولي ليورپول قهرمان است و تاج دست آن هاست. ما هم اکنون در بهترين شرايط هستيم تا اين وضعيت را تغيير دهيم و تلاش مان را خواهيم کرد ولي آن ها (هم اکنون) قهرمان هستند. هنوز ۳۳ امتياز ديگر باقي مانده است. فردا رقيب ما بازي خواهد کرد، ما يکي-دو روز استراحت خواهيم کرد و سپس براي بازي خانگي برابر منچستريونايتد آماده مي شويم. 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره