برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

قوانین عجیب و غریبی که در خانه رونالدو حاکم است

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
قوانین عجیب و غریبی که در خانه رونالدو حاکم است

خبرآنلاين/ جورجينا رودريگز، همسر کريستيانو رونالدو نمي گذارد اين ستاره پرتغالي در خانه کار کند.

کريستيانو رونالدو در دوران حضور در رئال مادريد رابطه پرحاشيه اي با ايرينا شايک، مدل روسي داشت و در نهايت اين رابطه به جدايي انجاميد. حالا سالهاست اين ستاره محبوب و پرتغالي در کنار جورجينا رودريگز زندگي مي کند و به نظر مي رسد روحيه آرام و کم حاشيه تر او باعث شده حواشي نيز دست از رونالدو بردارد.
حالا جورجينا رودريگز در مصاحبه اي در مورد قوانين خانه اش با رونالدو صحبت کرده است. او فاش کرد اجازه نمي دهد ستاره پرتغالي لامپ ها را عوض کند، زيرا خطر آسيب ديدگي براي اين بازيکن وجود دارد. همچنين کريستيانو آشپزي نيز نمي کند و يک آشپز و گاهي نيز خود جورجينا رودريگز اين وظيفه را بر عهده مي گيرند.
جورجينا رودريگز گفت: "تغيير لامپ توسط کريستيانو در خانه ما غيرممکن و ممنوع است، زيرا ما سقف هاي بسيار بلندي داريم. اگر شما جاي کريستيانو رونالدو بوديد، حاضر مي شديد يک لامپ را تقريبا ۲۰ فوت (تقريبا شش متر) بالاتر از سطح زمين عوض کنيد؟
بهتر است مراقب خود بوده و خود را وقف بهترين بودن در کارتان کنيد. من از بقيه مراقبت خواهم کرد و همه کارها را جفت و جور مي کنم، زيرا من دوست دارم از خانه و خانواده ام مراقبت کنم. رونالدو آشپزي هم نمي کند. پس از تمرين کردن در تمام وقت صبح، کريستيانو مستحق يافتن يک بشقاب غذاي گرم و خوشمزه است که با عشق آماده شده باشد. ما يک آشپز داريم و البته بعضي اوقات من آشپزي مي کنم."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره