برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

استارت دوباره پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
استارت دوباره پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی

ورزش 3/ با وعده مديرعامل پرسپوليس، اين تيم کار خود را در نقل و انتقالات زمستاني به زودي پي خواهد گرفت تا بازيکنان مدنظر کادرفني را جذب کند.
در شرايطي که با شروع نقل و انتقالات زمستاني پرسپوليس تا اين لحظه تنها موفق به جذب مهدي ترابي شده است، مديرعامل سرخ‌ها مدعي شد که آنها به زودي تلاش خود را براي جذب نفرات جديد طبق خواسته کادرفني دنبال خواهند کرد.
طي روزهاي اخير شايعات زيادي درباره جذب شهريار مغانلو و يک مدافع از سوي پرسپوليس داغ شده است اما سکوت سرخ‌ها در بازه نقل و انتقالات باعث نگراني هواداران شده است. اکنون اما جعفر سميعي در تازه ترين صحبت هاي خود با سايت رسمي اين باشگاه وعده داده که به زودي فعاليت باشگاه در نقل و انتقالات زمستاني استارت خواهد خورد: از بنده و همکارانم در اين مورد سوالات زيادي مي‌شود اما جواب ما مشخص است؛ تا زماني که يک بازيکن در دفتر باشگاه، پاي برگه قراردادش را امضا نکند، نمي‌توانيم بگوييم کار تمام شده و يا ما بازيکني را به صورت قطعي جذب کرده‌ايم. جذب بازيکن نيازمند طي کردن يک «پروژه» است و بايد به خوبي اين پروژه پيش برود. پرسپوليس در گذشته بابت يکسري قراردادها، لطمه‌هاي زيادي خورده و ما نبايد بدون تحقيق و مطالعه، با بازيکني عقدقرارداد کنيم. با اين حال، بايد به هواداران پرسپوليس مژده بدهم که کارمان در بازار نقل و انتقالات به اتمام نرسيده و تلاش‌هايي انجام داده‌ايم که اميدواريم هر چه زودتر به نتيجه برسد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره