برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پوگبا اگر می‌خواهد در یونایتد بماند باید بهتر شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پوگبا اگر می‌خواهد در یونایتد بماند باید بهتر شود

ورزش 3/ ناني، ستاره سابق منچستريونايتد، با زير سوال بردن نگرش پل پوگبا، هافبک فرانسوي اين تيم، گفت که او براي ماندن در اولدترافورد بايد پيشرفت کند.
پل پوگبا از زماني که در سال 2016 از يوونتوس دوباره به منچستريونايتد پيوست، براي يافتن فرم و آمادگي ايده آل هميشه در تقلا بوده و فصل 21-2020 نيز فصل سخت و طاقت فرساي ديگري براي هافبک فرانسوي شياطين سرخ از آب درآمد و او هنوز نتوانسته ثابت کند که ارزش مبلغ 107 ميليون يورويي قراردادش را دارد.
پوگبا که به همراه تيم ملي فرانسه قهرمان جام جهاني روسيه نيز شده است، در حال حاضر به دليل مصدوميت ماهيچه ران از ميادين دور است.
در ماه هاي اخير شايعات زيادي مبني بر رفتن پوگبا از اولدترافورد به گوش مي رسيد و ناني معتقد است که او اگر نتواند ارزش خود را در يونايتد اثبات کند، همان بهتر که از اين تيم برود.
ناني گفت: "در حال حاضر من او را به عنوان يکي از بازيکنان مهم منچستريونايتد مي بينم. اما نمي دانم او چه چيزي در ذهن دارد. اينکه مي خواهد برود يا اينکه اين اخبار باعث شده که او در ذهنش مشکلاتي داشته باشد.
نمي دانم که او به تمامي روي يونايتد، مسابقاتي که دارند و گل هاي اين تيم تمرکز کرده يا نه.

من او را وقتي با مصدوميت دست و پنجه نرم مي کرد ديده بودم و بعد او برگشت و شروع به بازي کرد و عملکرد او بهبود يافت. داشت خوب کار مي کرد.
او داشت به تيم کمک مي کرد اما ما مي دانيم که پوگبا مي تواند خيلي بهتر از اينها کار کند. او مي تواند خيلي بهتر از اينها باشد چرا که در پست خودش بازيکن تراز اولي است. او از همه کيفيت و قدرتش استفاده نمي کند.
اما اگر او مي خواهد که در اين باشگاه بماند قطعا بايد خيلي زود نمايش خيلي بهتري را ارائه دهد. او بايد اعتماد به نفس و بازي خود را بهتر کند و سعي کند تا به تيم از طريقي که مي تواند، کمک کند."

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره