logo

باید از عزیزی‌خادم حمایت کرد

منبع
برنا
بروزرسانی
باید از عزیزی‌خادم حمایت کرد

برنا/ پيشکسوت فوتبال ايران اعتقاد دارد که بايد همه دست به دست هم بدهند و براي موفقيت فوتبال ايران تلاش کنند.
بيژن ذوالفقارنسب، پيشکسوت و کارشناس فوتبال درخصوص انتخابات فدراسيون فوتبال بيان کرد: 
 به هر چهار نامزد رياست فدراسيون احترام مي‌گذارم؛ به‌ويژه علي کريمي که با درايت و منطق ورزشي خاص خودش در انتخابات حاضر شد. شنيدم اعضاي مجمع به دليل عدم تجربه مديريتي به او رأي ندادند اما حضور کريمي در اين انتخابات موفقيت‌آميز بود. به او تبريک و خسته‌ نباشيد مي‌گويم و معتقدم تنها راي آوردن ملاک نيست. همين که يک نفر شجاعت دارد، يک موفقيت است. آجورلو و هاشمي هم مديران موفق ورزش ما بوده‌اند اما بايد به نظر مجمع احترام گذاشت و چهار سال از عزيزي خادم حمايت کرد. هر اختلاف نظر يا سليقه‌اي هم هست بايد کنار گذاشته شود و همه براي پيشرفت فوتبال و بهتر شدن اوضاع کمک کنند.
او در ادامه افزود: 
 اميدوارم تغييرات خوبي ايجاد و خون تازه‌اي در رگ‌هاي هيئت‌هاي فوتبال استان‌ها تزريق شود. تعداد اين هيئت‌ها کم نيست و و ۱۰ استان داريم که مديران آنها، چهار يا پنج دوره بر مسند کار هستند. ما نياز به تحولات اساسي در مديريت فوتبال کشورمان داريم. مدير انتخاب شده هم راه سختي پيش رو دارد و اميدوارم بتواند از پس وظايفش به خوبي بربيايد.
ذوالفقارنسب با اشاره به اصلاح اساسنامه فدراسيون فوتبال گفت: 

 سال‌هاي متوالي اساسنامه فدراسيون فوتبال مشکل داشت و نيازمند اصلاحات اساسي بود. ايراداتي که فيفا به اساسنامه فدراسيون ايران گرفت مشکل آفرين بود و داشت فوتبال ايران را به دردسر مي انداخت اما خوشبختانه اصلاحاتي در آن انجام شد که البته الان هم به‌صورت مشروط پديرفته شده و مديران فدراسيون تا يک‌سال فرصت دارند همان اساسنامه‌اي را تدوين کنند که مد نظر فيفاست.
پيشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: 
 يکي از مشکلات اساسنامه فدراسيون فوتبال نقش دولت در اين فدراسيون بود. در واقع فيفا بايد باور کند که فدراسيون فوتبال ايران نهادي مستقل و غير دولتي است. همين که مسعود سلطاني‌فر به عنوان وزير ورزش و جوانان در انتخابات فدراسيون حضور نداشت به خاطر کمک به فوتبال بود و اين اصل در همه فدراسيون‌هاي فوتبال در دنيا رعايت مي‌شود. اميدوارم ساير مشکلات اساسنامه هم هرچه زودتر برطرف شود و فدراسيون به آرامش برسد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد