برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

طوفان صیادمنش، اوکراین را درنوردید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
طوفان صیادمنش، اوکراین را درنوردید

ورزش 3/ اللهيار صيادمنش تنها به 45 دقيقه زمان نياز داشت تا نسخه لووف را بپيچد و زوريا لوهانسک را به کسب سهميه ليگ قهرمانان اميدوارتر کند.
هفته هفدهم ليگ برتر اوکراين امروز با برگزاري چند بازي برگزار شد که در يکي از اين مسابقات تيم زوريا لوهانسک رده سومي در استاديوم خانگي خود آسلاوتيچ آرنا ميزبان تيم قعر جدولي لووف بود که در همان نيمه نخست کار اين تيم را يکسره کرد.
در اين بازي اولکساندر گلادکي مهاجم 33 ساله زوريا خيلي زود و در دقيقه 9 گل نخست اين تيم را وارد دروازه حريف کرد و 4 دقيقه بعد نوبت به درخشش اللهيار صيادمنش مهاجم 19 ساله و آينده دار فوتبال ايران رسيد تا طوفان يک نيمه اي خود را آغاز کند.


در دقيقه 14 دميتروف پشت محوطه جريمه صاحب يک موقعيت شد و پاس او به اولکساندر گلادکي رسيد و اين بازيکن با يک پاس تک ضرب و زيبا اللهيار صيادمنش را درون محوطه جريمه صاحب موقعيت کرد و اين بازيکن جوان بدون معطلي و در حاليکه يک مدافع از حريف را در کنارش داشت، با يک ضربه دقيق گل دوم زوريا را به ثمر رساند.

سه دقيقه بعد اولکساندر گلادکي گل دوم خودش و سوم زوريا را به ثمر رساند تا اين تيم ظرف 16 دقيقه حريف خود را با سه گل سردرگم کند. اما اين پايان کار نبود چرا که در دقيقه 39 حرکت عالي بازيکنان زوريا از سمت چپ منجر به خلق يک موقعيت شد که سانتر دميتروف به روي دروازه با ضربه سر زيباي صيادمنش همراه بود تا اين بازيکن در اين ديدار بريس کرده و گل چهارم تيمش را نيز به ثمر برساند.
با آغاز نيمه دوم صيادمنش که در همان 45 دقيقه نخست کار خودش را انجام داده بود، از زمين بازي بيرون رفت و شهاب زاهدي ديگر مهاجم ايراني زوريا به ميدان آمد. اين بازي در نهايت با نتيجه 4 بر صفر به سود زوريا لوهانسک به پايان رسيد.
صيادمنش جوان که چند روز پيش توانسته بود با کسب 36 درصد از آرا هواداران فوتبال در اوکراين، عنوان بهترين بازيکن ماه فوريه ليگ برتر اين کشور را از آن خود کند، حالا با دو گلي که امشب براي زوريا به ثمر رساند، عزمش را جزم کرده است تا يکبار ديگر اين عنوان را به خودش اختصاص دهد.

اللهيار در سه هفته گذشته ليگ برتر اوکراين مقابل تيم هاي دسنا چرنيهيف و شاختار دونتسک موفق شده بود پاس گل بدهد و با 2 گلي که امشب به ثمر رساند، در ليگ برتر اوکراين 4 گله شد. او در رقابت هاي ليگ اروپا نيز يک گل براي زوريا و مقابل لسترسيتي به ثمر رسانده بود.
زوريا با کسب اين پيروزي 32 امتيازي شد و در حاليکه نسبت به شاختار دونتسک يک بازي کمتر انجام داده، با اين تيم 4 امتياز اختلاف دارد تا ياران صيادمنش و زاهدي اميدوار باشند در هفته هاي پيش رو از اين تيم پيش گرفته و سهميه ليگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص دهند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر