نماد آخرین خبر

ضعیف بازی کنید زلاتان اذیت می‌کند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ضعیف بازی کنید زلاتان اذیت می‌کند!

ورزش 3/ اسکات مک توميناي، ستاره جوان منچستريونايتد از دشواري هاي هم تيمي بودن با زلاتان سخن گفت.
منچستريونايتد فردا شب در ليگ اروپا به مصاف ميلان خواهد رفت و زلاتان، ستاره 39 ساله و گلزن روسونري به علت مصدوميت در اين ديدار غايب خواهد بود. اسکات مک توميناي، هافبک جوان يونايتد که مدتي با زلاتان در اولدترافورد همبازي بود، به تمجيد از اين ستاره سوئدي پرداخته است.
اسکات مک توميناي گفت: "زلاتان انساني بي رحم است و نمي توانم چيز بيشتري بگويم. زلاتان بازيکني حرفه اي و پرتلاش بوده که که بک رفتارش با باقي بازيکنان و صداي رسا او باعث مي شود فرد مهمي در رختکن به شمار آيد. منظورم از بي رحم اين است که زلاتان 24 ساعت و هفت روز هفته به دنبال کسب پيروزي است. پس اگر همگام با زلاتان نباشي، کنار او او موفق نخواهي شد و او زندگي را برايت سخت خواهد کرد. بهتر است کنار زلاتان براي کسب پيروزي تلاش کنيد، وگرنه زندگي کنار او براي شما دشوار خواهد بود.
البته من در فوتبال چنين بازيکناني را دوست دارم. زلاتان واقعا دوراني حرفه اي و افسانه اي داشته که باعث افزايش اعتبار او و اطرافيانش شده است. بنابراين من چيزي جز ستايش ندارم که در مورد زلاتان بگويم. زلاتان مردي سخت کوش است که گاهي اوقات بايد هم اينطور بود و اين نکته اي مثبت است، زيرا کنار من بودن هم گاهي همينگونه مي شود."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره