نماد آخرین خبر
  1. مهم
ورزشی

استقلال تعارف پرسپولیس را پس زد

منبع
مهر
بروزرسانی
استقلال تعارف پرسپولیس را پس زد

مهر/ تيم فوتبال استقلال که مي‌توانست از تساوي پرسپوليس برابر پديده بهترين استفاده را ببرد و به صدر جدول نزديکتر شود، برابر پيکان متوقف شد تا فرهاد مجيدي پس از سه پيروزي به نخستين تساوي برسد.
آخرين ديدار از روز دوم هفته نوزدهم ليگ برتر از ساعت ۱۸:۵۰ دقيقه امروز شنبه بين تيم‌هاي فوتبال استقلال و پيکان در ورزشگاه آزادي تهران آغاز شد که اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد تا آبي پوشان فرصت نزديکتر شدن به صدر جدول را از دست بدهند.
آبي‌ها که براي نزديکتر شدن به صدر جدول نياز به پيروزي در اين ديدار داشتند از همان دقايق ابتدايي حملات روي دروازه پيکان را آغاز کردند و صاحب چند موقعيت خوب هم شدند اما نتوانستند در نيمه اول دروازه حريف را باز کنند.
يکي از دلايلي که استقلال نتوانست از معدود موقعيت‌هايش در نيمه اول به گل برسد بازي بسته و تدافعي تيم پيکان بود که چشم به ضد حملات داشت و در چند موقعيت هم مي‌توانست تا آستانه بازي کردن دروازه استقلال پيش برود.
استقلال در دقايق پاياني نيمه اول فشارش بر روي دروازه پيکان را بيشتر کرد تا بتواند با پيروزي راهي رختکن شود اما بازيکنان پيکان توانستند به خوبي روزنه‌هاي نفوذ آبي‌ها به قلب دفاعي تيم شان را ببندند و با تساوي راهي رختکن شوند.
در شروع نيمه دوم فرهاد مجيدي دست به يک تعويض هجومي زد و مهدي قايدي را به جاي متين زاده به زمين فرستاد و خيلي زود تيمش مي‌توانست دروازه حريف را باز کند اما شيخ دياباته در دقيقه ۴۷ موقعيت تک به تک را از دست داد و دروازه بان پيکان توپ او را به کرنر فرستاد.

استقلال که براي رسيدن به گل بي تابي مي‌کرد تا دقيقه ۸۰ از راه‌هاي مختلف تلاش کرد خودش را به دروازه حريف نزديک کند اما تلاش مضاعف مدافعان حريف اين اجازه را به شاگردان فرهاد مجيدي نداد تا به گل برسند.
آرمان رمضاني بازيکن نيم فصل اول پرسپوليس که به استقلال پيوسته است در دقيقه ۸۲ به جاي شيخ دياباته وارد زمين شد تا نخستين بازي خود را با پيراهن اين تيم انجام دهد.
کادر فني پيکان در ثانيه‌هاي پاياني تمام تدابيرش را به کار گرفت تا نتيجه تساوي را حفظ کند. در مقابل استقلال هم تلاش زيادي کرد تا فرصت طلايي نزديک شدن به صدر را از دست ندهد و از تساوي پرسپوليس نهايت استفاده را ببرد اما اين ديدار در پايان با تساوي به پايان رسيد تا استقلال ۳۴ امتيازي شود و در رده سوم باقي بماند. پيکان هم ۲۵ امتيازي شد و در رده نهم ايستاد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره