نماد آخرین خبر

جزییات شکایت پرسپولیس از پدیده؛ جعل مهر؟!

منبع
ميزان
بروزرسانی
جزییات شکایت پرسپولیس از پدیده؛ جعل مهر؟!

ميزان/ باشگاه پرسپوليس از يکي است بازيکنان تيم پديده مشهد به فدراسيون فوتبال شکايت کرد.
 پس از بازي امروز تيم‌هاي پرسپوليس و پديده مشهد اعلام شد که باشگاه پديده از باشگاه پرسپوليس به خاطر بازي کردن عيسي آل کثير شکايت کرده و خواستار اين شده که بازي با نتيجه ۳ بر صفر به سود اين تيم تغيير کند.
اين در شرايطي است که کنفدراسيون فوتبال آسيا تاييديه بازي آل کثير را به باشگاه پرسپوليس ارسال کرده و همچنين مبلغ جريمه آل کثير هم از حساب باشگاه پرسپوليس در کنفدراسيون فوتبال آسيا کسر شده است.
در همين خصوص و پس از شکايت عجيب باشگاه پديده از پرسپوليس باشگاه پرسپوليس هم از باشگاه پديده به علت استفاده غير قانوني است محمدرضا فلاحيان شکايت کرده است.
مديران باشگاه پرسپوليس معتقد هستند که فسخ قرارداد فلاحيان با باشگاه نود اروميه و پيوستنش به تيم پديده غير قانوني بوده و ظاهرا مسئولان باشگاه نود اروميه معتقدند که مُهر اين باشگاه توسط اين بازيکن جعل شده و زير نامه فسخ او زده شده است و اين فسخ غير قانوني است.
پرسپوليسي‌ها معتقد هستند که فسخ فلاحيان و بازي کردنش براي پديده کاملا غيرقانوني بوده و به همين دليل از باشگاه پديده به خاطر اين مسئله شکايت کردند. 

در همين خصوص چند هفته گذشته هم باشگاه پيکان از باشگاه پديده به همين دليل شکايت کرده بود. حالا بايد ديد واکنش مسئولان فدراسيون فوتبال به اين شکايات چيست.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره