نماد آخرین خبر

حمله تند فرانسوی‌ها به پوچتینو!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حمله تند فرانسوی‌ها به پوچتینو!

ورزش 3/ شکست پاري سن ژرمن برابر ليل باعث افزايش انتقادات به عملکرد مائوريسيو پوچتينو شده است.
ديشب پاري سن ژرمن در ديداري حساس و تعيين کننده با يک گل برابر ليل، رقيب مستقيم خود در مسير فتح ليگ يک فرانسه مغلوب شده و با سه امتياز اختلاف نسبت به اين تيم در رده دوم جدول قرار گرفت. نيمار و کيليان امباپه موقعيت هاي زيادي را در اين ديدار از دست دادند و در نهايت ليل با تک گل جاناتان ديويد در اين مسابقه به برتري دست يافت.
اما اين شکست باعث افزايش انتقادات نسبت به عملکرد سرمربي جوان پاريس شده است. نشريه اکيپ با تيتر "انفجار بزرگ"، در گزارشي انتقادآميز مدعي شد مائوريسيو پوچتينو تلاش مي کند سبکي شبيه به مارچلو بيلسا، اسطوره خود در دنياي مربيگري را در پاري سن ژرمن پياده کند که البته در اين راه موفق هم نبوده است. طبق ادعاي اين نشريه اگرچه شباهت هايي هم در سبک بازي پاري سن ژرمن ديده مي شود، اما تيم از توانايي لازم براي ايجاد تحرک، سرعت و انرژي بالا در زمين برخوردار نيست.
بيلسا کسي بود که مائوريسيو پوچتينو را کشف کرده و او را در مسير پوشيدن لباس تيم ملي آرژانتين و تبديل شدن به يک بازيکن بين المللي قرار داد. اين در حاليست که پاري سن ژرمن اخيرا با ارائه نمايشي درخشان خصوصا در ديدار رفت بارسلونا را مغلوب کرد و حالا اين هفته بايد در مسابقه اي دشوار در ليگ قهرمانان برابر مدافع عنوان قهرماني يعني بايرن مونيخ صف آرايي کند و حذف احتمالي از اين تورنمنت شرايط را براي پوچتينو از اين هم دشوارتر خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره