نماد آخرین خبر

بازی کردن مقابل برایتون همیشه سخت است

منبع
طرفداري
بروزرسانی
بازی کردن مقابل برایتون همیشه سخت است

طرفداري/ سرمربي شياطين سرخ به تمجيد از شاگردان گراهام پاتر پرداخت. 
اوله گونار سولسشر پس از برد ۲-۱ منچستريونايتد مقابل برايتون، از سرسختي حريف و همچنين استعداد دني ولبک گفت. 
 منچستريونايتد در همان دقايق ابتدايي نيمه اول از مهمان خود عقب افتاد و در ادامه براي بازگشت به بازي و سپس زدن گل پيروزي بخش، بايد تلاش زيادي مي کرد.
سولسشر در پايان بازي تيمش در هفته سي ام ليگ برتر، به خبرنگاران گفت:

بازي کردن مقابل برايتون هميشه سخت است. ما مقابل آن ها نتايج خوبي گرفته ايم که بايد براي رسيدن به آن ها، راه سختي را مي پيموديم. در نيمه دوم توانستيم مسيري به سوي پيروزي پيدا کنيم. 
 زماني که من در تيم رزرو مربي بودم، دني (ولبک) عضو تيم بود. او استعداد بزرگي محسوب مي شود و اين که مي بينيم پس از آن همه مصدوميت دوباره بازي مي کند، خبر خوبي است. ما به راحتي اجازه داديم گلزني کند. دين (هندرسون) در ابتدا مهار خوبي داشت ولي بعد ضربه برگشتي وارد دروازه شد. از آنجايي که پس از گل حريف چندان فرصت نساختيم، نياز داشتيم که در بين دو نيمه دوباره خودمان را پيدا کنيم.

 گل تساوي بخش؟ توپ بلندي بود که ما در نبرد بر سر آن برنده شديم و برونو (فرناندز) خيلي خوب توپ را جلو برد. ضربه پاياني عالي بود؛ خونسرد و با آرامش. مارکوس خيلي روي اين جنبه از بازي کار کرده است. 
 ميسون (گرينوود) پخته کار کرد. امروز او يکي از برترين بازيکنان ما بود. تميز بازي کرد و به گل هم رسيد. او از درون محوطه شش قدم ضربه سر زد و اين چيزي است که ما مي خواهيم بيشتر از ميسون شاهد آن باشيم. 
 من دو دروازه بان خيلي خوب و دو شماره يک در اختيار دارم. داويد دخيا مدتي را در خانه سپري کرد و بعد راهي اردوي تيم ملي شد؛ خلاصه اين که حدود يک ماه بازي نکرده بود. او قطعا دوباره براي ما بازي خواهد کرد. 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد