برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مرکادو بازی با پرسپولیس را از دست داد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مرکادو بازی با پرسپولیس را از دست داد

ورزش 3/ مدافع سابق سويا به دليل آسيب ديدگي شديد مقابل السد، ديدارهاي ليگ قهرمانان آسيا را از دست داد.
ديدار هفته ماقبل پاياني ليگ ستارگان قطر به هيچ وجه براي الريان خوش يمن نبود چرا که اين تيم علاوه بر اينکه با شکست مقابل شاگردان ژاوي رتبه سوم و کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا را در خطر مي بيند، بلکه يکي از مهره هاي اصلي خود را از دست داد.
در ديدار سه شنبه شب دو تيم، در دقيقه 37 مسابقه، گابريل مرکادو مدافع سابق سويا و ريورپلاته که در سال 2019 به الريان پيوست، دچار مصدوميت شديد شد و جاي خود را به محمد علاءالدين داد.
اکنون باشگاه الريان به صورت رسمي اعلام کرد که اين مدافع باتجربه که سابقه 24 بازي براي تيم ملي آرژانتين را نيز در کارنامه دارد، به دليل پارگي رباط صليبي، تمامي بازي هاي ليگ قهرمانان آسيا و ديدار هفته پاياني ليگ ستارگان قطر را از دست داده است.
مرکادو که با شجاع خليل زاده زوج خط دفاعي الريان را تشکيل داده بود و در اين فصل در 21 ديدار اين تيم در ليگ قطر، 19 بار براي اين تيم به ميدان رفته بود و يکي از بهترين خطوط دفاعي ليگ ستارگان را در اختيار داشتند، حالا در آستانه آغاز رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا دچار مصدوميت شديدي شد تا خليل زاده با زوج جديدي که تجربه بازي در کنارش را ندارد، به مصاف پرسپوليس برود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره