برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رقابت میلیمتری سیدجلال و قایدی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رقابت میلیمتری سیدجلال و قایدی

ورزش 3/ سايت رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا با انتخاب پنج گل برتر شب اول مرحله گروهي ليگ قهرمانان، از کاربران خود خواست تا بهترين گل را انتخاب کنند.
شب اول مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا 2021 با پيروزي پر گل استقلال ايران مقابل الاهلي عربستان براي نمايندگان ايران به پايان رسيد. چهار نماينده ايران در شب اول، متحمل هيچ شکستي نشدند و عملکرد بسيار خوبي داشتند.
فولاد مقابل السد به تساوي يک – يک رسيد؛ تراکتور و پاختاکور سه – سه شدند؛ پرسپوليس با يک گل از سد الوحده گذشت و استقلال هم پنج – دو الاهلي را درهم کوبيد. در اين بازي هاي شاهد به ثمر رسيدن گل هاي زيبايي از سوي بازيکنان ايراني بوديم به طوري که در ميان پنج گل برتر شب اول، سه گل مربوط به گل هاي نمايندگان فوتبال ايران است.
سايت رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا با انتخاب پنج گل برتر شب اول مرحله گروهي ليگ قهرمانان، از کاربران خود خواست تا بهترين گل را انتخاب کنند. در بين اين پنج گل، گل هاي سيد جلال حسيني به الوحده، مهدي قايدي به الاهلي و محمد عباس زاده به پاختاکور ديده مي شود. گل خالد باوزير از شارجه به نيروي هوايي عراق و مخيدينف به تراکتور، دو گل برتر ديگري هستند که در اين نظرسنجي جاي گرفته اند.
توضيحات مربوط به اين گل ها را که AFC در کنار اين نظرسنجي آن ها را منتشر کرده ، بخوانيد»
جلال حسيني (پرسپوليس 1 – الوحده 0):

با وجود تمامي برنامه ها و توانايي هاي تهاجمي دو تيم پرسپوليس و الوحده، شايد جالب باشد که بدانيد تک گل اين ديدار را يک مدافع وسط 39 ساله به ثمر رساند. البته سيد جلال حسيني پيش از اين نيز سابقه گلزني در ليگ قهرمانان آسيا را داشت و تک گل تيمش مقابل الوحده را نيز با يک حرکت و ضربه خوب به ثمر رساند.
محمد عباس زاده (تراکتور 3 – پاختاکور 3):
يکي از پر گل ترين بازي هاي شب اول مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا ديدار تيم هاي تراکتور و پاختاکور بود. محمد عباس زاده، مهاجم خطرناک و 30 ساله تيم تراکتور که پيش از مسابقات نيز آوازه او به گوش مي رسيد ارسال اکبر ايماني را با يک ضربه ديدني به طاق دروازه کوبيد.
مخيدينف  (تراکتور 3 – پاختاکور 3):
يکي از لحظات برجسته بازي هيجان انگيز تراکتور و پاختاکور که شش گل به همراه داشت، گل تساوي بخش مخيدينف  به تراکتور بود. او طي يک حمله رعد آسا به عمق دفاع حريف زد و با شوتي غيرقابل مهار دروازه تراکتور را باز کرد.
خالد باوزير (شارجه 1 – نيروي هوايي عراق 0):
گلي که پاس در آن نقش مهمتري از خود گل داشت. کايو، هافبک برزيلي تيم شارجه با يک پاس عمقي از سمت راست به تير دوي دروازه در سمت چپ، باوزير را در موقعيت گلزني قرار داد تا او توپ را به تور دروازه بچسباند.
مهدي قايدي (استقلال 5 – الاهلي 2):
مهدي قايدي که به عنوان يکي از ستاره هاي ليگ قهرمانان آسيا در سال 2021 شناخته مي شود استعداد شگفت انگيز خود را در همان بازي نخست با يک گل ديدني از سي متري به رخ کشيد.
گفتني است که تا اين لحظه در نظرسنجي فوق، گل مهدي قايدي با کسب 40 درصد آرا، در رتبه نخست و گل سيد جلال حسيني با اختلافي اندک و 38 درصد راي، در مکان دوم قرار دارد. رتبه سوم هم به گل محمد عباس زاده با 20 درصد از آرا اختصاص دارد. دو گل ديگر نيز روي هم يک درصد از آرا را هم به خود اختصاص نداده اند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد