برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پوگبا و فاش کردن راز گل کاوانی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پوگبا و فاش کردن راز گل کاوانی

ورزش 3/ منچستريونايتد شب گذشته توانست گرانادا را 2-0 شکست دهد و ادينسون کاواني گل نخست شياطين سرخ را در اين بازي به زيبايي به ثمر رساند.
پل پوگبا مي گويد هشياري منحصر به فرد او، نقش بزرگي در به ثمر رسيدن گل نخست منچستريونايتد برابر گرانادا داشته است. شاگردان اوله گنار سولسشر با پيروزي 2-0 برابر گرانادا در ديدار برگشت، در مجموع دو ديدار با برتري 4-0 راهي نيمه نهايي ليگ اروپا شدند.
پس از گل دقيقه شش ادينسون کاواني، يک گل به خودي ديرهنگام از بازيکن گرانادا خيال يونايتد را از پيروزي راحت کرد، اما اين گل بسيار زيباي کاواني بود که يونايتد را در ابتدا در اين بازي پيش انداخت.


پوگبا که در اين بازي در غياب هري مگواير، بازوبند کاپيتاني شياطين سرخ را به بازو بسته بود، با يک ضربه سر رو به عقب توپ را در داخل محوطه جريمه به کاواني رساند و مهاجم اروگوئه اي نيز با يک ضربه والي ديدني توپ را به تور دروازه گرانادا دوخت.

اين يک لحظه جادويي بود که منجر به ثبت گل نخست بازي براي يونايتد شد و اکنون پوگبا از نقش خود در به ثمر رسيدن اين گل و ساختن موقعيت براي هم تيمي اش صحبت کرده است.


پوگبا گفت: "من دويدم و مي دانستم که او پشت سر من است. شيوه اي که توپ به او رسيد عالي بود. يک گل زيبا! من خوشحالم که توانستم به هم تيمي ام براي گلزني کمک کنم."
برونو فرناندز، هافبک درخشان يونايتد، نيز پس از بازي از تاثيري که کاواني روي خط حمله اين تيم گذاشته است تمجيد کرد و گفت: "او يک مهاجم بسيار مناسب است، يک شماره 9 مناسب و بي نقص. بازي خوبي بود. بازي در ليگ اروپا هميشه دشوار است. فرقي نمي کند که برابر چه تيمي بازي کني."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره