برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

منچستریونایتد به دنبال هایجک کردن گزینه بارسلونا

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
منچستریونایتد به دنبال هایجک کردن گزینه بارسلونا

خبر ورزشي/ منچستريونايتد براي جذب سائول نيگس برنامه دارد، هافبک اسپانيايي که در ليست خريد بارسلونا هم هست.
شياطين سرخ شيطنت در بازار تابستاني را از همين بهار آغاز کرده‌اند. منچستريونايتد اين روزها توجه خود را به گزينه خريد بارسلونا معطوف کرده زيرا در حال آماده‌سازي براي جدايي احتمالي پل پوگبا است. 
طبق گزارشات منتشر شده از سوي نشريه «استار»، شياطين سرخ مايل به پرداخت بند آزادسازي قرارداد سائول نيگس هافبک اتلتيکومادريد است، همان بازيکني که توسط کاتالان‌ها نيز تحت نظر قرار دارد. منچستريونايتد معتقد است که گزينه خريد بارسلونا جايگزيني ايده‌آل براي پوگبا خواهد بود که هنوز معلوم نيست مي‌خواهد در تابستان باشگاه را ترک کند يا خير.
سائول در اتلتيکومادريد به رده هاي مختلف صعود کرده و تاکنون ۳۲۹ بازي براي اين باشگاه انجام داده و ۴۳ گل به ثمر رسانده است. او يکي از اعضاي مهم تيم ديگو سيمئونه به شمار مي‌رود و در اين فصل ۳۳ بازي انجام داده است. با اين وجود، با توجه به همه‌گيري کوويد-۱۹ اتلتيکومادريد با محدوديت هاي مالي روبه‌رو است. به همين خاطر آن‌ها ممکن است مجبور شوند ستاره‌هاي خود از جمله سائول اسپانيايي را بفروشند.
بارسلونا خيلي وقت است به دنبال سائول است اما منچستريونايتد نيز اخيرا با اين بازيکن ارتباط گرفته است. شياطين سرخ تحت رهبري سولشائر مراحل بازسازي را پشت سر مي‌گذارند و تابستان پر سر و صدايي را به نظر مي‌رسد پيش رو دارند. سرمربي نروژي پيش از اين مشتاق ساختن خط مياني تيمش در اطراف پوگبا بود اما از آنجا که هنوز ماندن يا رفتن او قطعي به نظر نمي‌رسد، منچستريونايتد توجه خود را به سائول معطوف کرده است.
از آنجا که بارسلونا و حتي بايرن مونيخ نيز مشتاق جذب اين بازيکن اسپانيايي هستند بازار رقابت بالا رفته است. اکنون شياطين سرخ مايل به پرداخت بند آزادسازي ۴۳ ميليون پوندي سائول هستند. کاتالان‌ها همچنين در حال آماده‌سازي تابستاني پرهيجان هستند زيرا رئيس جديد لاپورتا آماده است تا بار ديگر باشگاه را به اوج برساند. با اين حال اين واقعيت که سائول مي‌خواهد در ليگ برتر بازي کند ممکن است بارسلونا را از هدفش عقب بيندازد و روند به نفع منچستر يونايتد تغيير کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره