برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

کلوپ سوپر لیگ را به بایرن ترجیح می‌دهد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کلوپ سوپر لیگ را به بایرن ترجیح می‌دهد

ورزش 3/ بايرن مونيخ در تابستان پيش رو از هانسي فليک، سرمربي خود، جدا خواهد شد و باواريايي ها مدتي است که به دنبال توافق با سرمربي ديگري هستند.
کارل هاينس رومينيگه، نايب رييس باشگاه بايرن مونيخ، مي گويد که هيچ تصميمي درباره اينکه باشگاه کدام گزينه را براي جانشيني فليک در نظر دارد گرفته نشده است. هر چند گفته مي شود که يورگن کلوپ، سرمربي ليورپول، مي تواند از گزينه هاي اصلي باواريايي ها باشد.
کلوپ در حال حاضر سرمربي ليورپول است و قرمزها يکي از شش تيم بزرگ انگليسي هستند که به سوپرليگ پيوسته اند. تصميمي که کلوپ با آن به هيچ وجه موافق نيست و نقشي در آن نداشته است.
پس از اعلام پيوستن ليورپول به سوپرليگ گمانه زني هايي به راه افتاد که آينده اين سرمربي آلماني در مرسي سايد را نامعلوم مي دانست و با وجودي که کلوپ تا سال 2024 قرارداد دارد، اما برخي معتقدند که او مي تواند سرمربي آينده بايرن مونيخ و جانشين هانسي فليک باشد.
رومينيگه درباره اينکه يورگن کلوپ يکي از گزينه هاي هدايت بايرن است به کوريره دلا سرا گفت: "ما هنوز در مورد سرمربي تصميم نگرفته ايم. اول در بوندسليگا قهرماني مي شويم و بعد تصميم مي گيريم که چه بايد کرد.
البته کلوپ هم خيلي سفت و سخت برعليه مالکان باشگاهش صحبت کرد."

کلوپ که پيش از اين نيز بر عليه شکل گيري سوپر ليگ صحبت کرده بود، گفت که مي تواند درک کند چرا برابر طرحي که تيم هاي بزرگ اروپايي تهيه کرده اند چنين مخالفت هاي گسترده اي وجود دارد.
هر چند سرمربي آلماني قول داد که ليورپول را در اين موقعيت ترک نکند: "من 20 سال است که در فوتبال حضور دارم و خيلي وقت ها مالکان بدون پرسيدن نظر من تصميماتي گرفته اند و من با اين تصميمات کنار آمده ام. من نمي خواهم که در اين چيزها دخالتي داشته باشم، من اين چيزها را درک نمي کنم. من يک آدم فوتبالي هستم. موضوع هم درباره نااميد کردن من نيست.
من به عنوان سرمربي فوتبال اينجا هستم و تا زماني که به من اجازه دهند به همين کار ادامه خواهم داد. امروز شنيدم که مي گويند من استعفا خواهم داد و از اينجور حرف ها. حتي اگر اوضاع از اين هم سخت تر شود، اين من را براي اينجا ماندن مصمم تر مي کند. من در قبال تيم، باشگاه و رابطه اي که ما با هوادارنمان داريم، احساس مسئوليت مي کنم. زمان بسيار سختي است اما تلاش مي کنم تا به سر و سامان دادن به اين اوضاع کمک کنم."
هيچ باشگاه آلماني به سوپرليگ نپيوسته است و بايرن مونيخ و بروسيا دورتموند اعلام کرده اند که قصد ندارند به ديگر بزرگان اروپايي اضافه شوند.
رومينيگه تاکيد کرد که هيچکس در آليانز آرنا پيوستن به شش تيم انگليسي و سه تيم سري آ و سه تيم لاليگا را در نظر نگرفته است.
نايب رييس بايرن مونيخ افزود: "ما در سوپرليگ نيستيم چون نمي خواستيم بخشي از اين جريان باشيم. از بازي کردن در بوندسليگا راضي هستيم. ما از ساخت ليگ قهرمانان خوشحاليم و مسئوليت مان در برابر هواداران خود که به طور کلي مخالف چنين اصلاحاتي هستند، را فراموش نمي کنيم. همچنين احساس مسئوليتي که نسبت به فوتبال به طور کلي داريم. "


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره