برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازی پرسپولیس و سپاهان به تعویق نمی‌افتد

منبع
مهر
بروزرسانی
بازی پرسپولیس و سپاهان به تعویق نمی‌افتد

مهر/ باوجود مطرح شدن بحث قرنطينه تيم فوتبال پرسپوليس بعد از بازگشت از ليگ قهرمانان آسيا، ديدار اين تيم با سپاهان در هفته بيست و دوم ليگ برتر به تعويق نمي‌افتد.
همزمان با موج جديد شيوع ويروس کرونا در کشور هندوستان و حضور پرسپوليس در اين کشور براي برگزاري ليگ قهرمانان آسيا، خبرهايي از قرنطينه پرسپوليس بعد از بازگشت به ايران مطرح شده است.
چند روز پيش مسعود نمکي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در نامه‌اي فوري به عليرضا رئيسي معاون بهداشت، بر ضرورت قرنطينه کامل و انجام تست‌هاي مربوطه تيم فوتبال پرسپوليس پس از بازگشت از هند تاکيد کرد.
قرنطينه پرسپوليس مي‌تواند به معناي لغو بازي اين تيم با سپاهان در هفته بيست و دوم ليگ برتر باشد. اين دو تيم طبق برنامه سازمان ليگ ايران بايد روز جمعه ۱۷ ارديبهشت به مصاف هم بروند. حتي بعضي از گمانه زني‌ها حاکي از به تعويق افتادن بازي پرسپوليس با استقلال در هفته بيست و سوم ليگ بود.
اين در حالي است که ظاهراً به گفته مسئولان سازمان ليگ، بازي پرسپوليس با سپاهان لغو نخواهد شد.
عليرضا مرزبان مربي سپاهان در اين خصوص گفت: برنامه تمرين و آماده سازي ما براي بازي با پرسپوليس طبق روال قبل ادامه دارد. سلامت بازيکنان و مربيان پرسپوليس براي ما هم حائز اهميت است چون بعضي از دوستان من در اين تيم هستند ولي از سازمان ليگ اعلام شده است که بازي ما با پرسپوليس برگزار خواهد شد.

مرزبان با بيان اينکه روز گذشته اين موضوع را شنيده است، تاکيد کرد: پرسپوليس دائم در شهر گوا تست کرونا مي‌دهد و در بازگشت به ايران هم مجدداً از آنها تست گرفته مي‌شود. به همين دليل نگراني وجود ندارد.
تيم فوتبال پرسپوليس در گروه پنجم ليگ قهرمانان آسيا در شهر گوا هند به ميدان مي‌رود. اين نماينده ايران در پايان هفته چهارم با کسب چهار پيروزي و ۱۲ امتياز صدرنشين است و الوحده امارات با ۷ امتياز در رده دوم قرار دارد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره