برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

زلزله در رئال؛ کهکشان زیر و رو می‌شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زلزله در رئال؛ کهکشان زیر و رو می‌شود

ورزش 3/ مارکا از جدايي قريب الوقوع زين الدين زيدان و جانشين احتمالي او، فهرست خروجي رئال و خريدهاي جديد باشگاه خبر داده است.
رئال مادريد شب گذشته در نيمه نهايي ليگ قهرمانان با شکست برابر چلسي روبرو شد و نتوانست به فينال برسد. رئال در بازي ديشب حرفي براي گفتن نداشت و از هر جهت مغلوبي تمام عيار نشان داد.
فلورنتينو پرز رئيس باشگاه چندي پيش از لزوم تغييرات در تيم صحبت کرد. تصميمي که از هفته ها پيش گرفته شده و ارتباطي به شکست شب گذشته ندارد. رئال همچنان مي تواند قهرمان لاليگا شود ولي تغييراتي که در راهند، ارتباطي به کسب يا عدم کسب اين موفقيت نيز نخواهند داشت.
23 مي و زماني که فصل براي رئال تمام شود، برنامه ريزي براي متحول کردن تيم شروع خواهد شد.
سرمربي
زين الدين زيدان و پرز با يکديگر صحبت کرده اند و در مورد آينده، اين زيدان است که تصميم گيرنده خواهد بود. زيدان با شخصيت غير قابل پيش بيني خود ممکن است در پايان فصل اعلام کناره گيري کند و منطقي است که باشگاه از مدتي پيش در فکر جانشيني خوب براي او باشد.

براي اين مهم، رائول گونزالس مد نظر سران باشگاه است. کسي که هم يک اسطوره در رئال محسوب مي شود و هم در تيم جوانان باشگاه و اکنون در تيم دوم رئال، ارزش هايش را به اثبات رسانده است. به عنوان گزينه هاي ديگر، يوآخيم لوو و مکس آلگري مدنظر قرار دارند. نام هايي چون ناگلزمان، مورينيو و پوچتينو ديگر در دسترس نيستند و هرکدام در تيمي جديدمشغول به فعاليت شده اند.
در باشگاه به اين اطمينان رسيده اند که تغييرات الزامي است چرا که در طول فصل، نشانه هايي از افول تيم مشهود بود و اگر رئال در نهايت توانست تا نيمه نهايي ليگ قهرمانان بالا بيايد، آن را بيش از هر چيزي مديون اعتماد متقابل زيدان و بازيکنان است. فداکاري بازيکنان در تيمي که 58 مصدوميت مختلف را در طول فصل تجربه کرده، غير قابل انکار است. قطعا در رئال برخي کارها خوب انجام نشده اند که تيم با اين تعداد از مصدوميت دست به گريبان بوده است.
در واقع تيم، خسته وبي رمق به مقطع پاياني فصل رسيده و اکنون پس از حذف از ليگ قهرمانان، 4 بازي ديگر نيز تا پايان لاليگا پيش رو دارد. زيدان همچنان مي تواند فصل رئال را با کسب عنوان قهرماني لاليگا نجات دهد ولي مرد فرانسوي هنوز حاضر نشده آينده اش در رئال را تثبيت کند.
بازگشت قرضي ها
گرت بيل، لوکا يوويچ، براهيم دياز، دني سبايوس، مارتين اودگارد، کوبو و رينير در پايان فصل به رئال باز مي گردند. در ميان اينها شايد تنها مارتين اودگارد البته به شرطي که زيدان در رئال ماندني نباشد، شانس حضور در ترکيب اصلي را خواهد داشت. کوبو و رينير نيز احتمالا به باشگاهي ديگر قرض داده خواهند شد. وضعيت مابقي نامشخص است.
خروجي ها
لوکا مودريچ اخيرا قراردادش را تمديد کرده ولي سرخيو راموس و لوکاس واسکز که در پايان فصل قراردادشان تمام مي شود، همچنان وضعيتي مبهم دارند. در حال حاضر سه بازيکن در ليست سياه باشگاه قرار دارند: ادن هازارد، مارسلو و ايسکو بازيکناني هستند که در برنامه هاي فصل بعد باشگاه جايي ندارند ولي جدايي شان نيز ساده نخواهد بود.
به خصوص ادن هازارد که برايش 130 ميليون يورو هزينه شده و پس از دو فصل اسف بار، حالا ارزش او کاهش قابل توجهي داشته است. باشگاه از هازارد رضايت ندارد. خنده هاي او پس از شکست شب گذشته به کنار، عملکرد و تعهد او نيز همه را نااميد کرده است.
ورودي ها
کار انتقال ديويد آلابا به رئال را بايد تمام شده دانست. توافقات لازم انجام شده و او اولين ورودي خواهد بود.
گزينه اول رئال براي تقويت خط حمله اما کيليان امباپه است ولي ستاره فرانسوي که يک سال ديگر با پي اس جي قرارداد دارد، کار راحتي براي گرفتن مجوز جدايي نخواهد داشت.
رئال در انتظار تصميم دولت قطر است که بالاخره راضي به فروش امباپه خواهند شد يا خير. پي اس جي دغدغه مالي ندارد و بعيد نيست او را تا پايان قراردادش حفظ کند.

کار جذب ارلينگ هالند نيز بسيار دشوار است. دورتموند 150 ميليون يورو براي ستاره نروژي مي خواهد و براي رئال پرداخت اين مبلغ غيرممکن است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره