برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آمار خوب هازارد مقابل چلسی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ ادن هازارد، ستاره رئال مادريد، به رغم اينکه پس از بازي خشم هوادارن را متوجه خود ديد، سختکوش‌ترين بازيکن اين تيم در شکست 2-0 برابر چلسي بود.
ادن هازارد که پيش از پيوستن به رئال مادريد هفت سال از دوران بازي خود را در استمفورد بريج گذرانده است، شب گذشته و پس از شکست 2-0 رئالي ها برابر چلسي در ديدار برگشت از مرحله نيمه نهايي چمپيونزليگ، در کنار زمين با هم تيمي هاي سابق خود به خوش و بش و خنده پرداخت.
رسانه هاي اسپانيايي و هواداران رئال مادريد مهاجم بلژيکي را به دليل اين حرکت حسابي مورد انتقاد و حمله قرار دادند و ادعا کردند که اين حرکت شاهد محکمي بر اين موضوع است که قلب هازارد با رئال نيست.
البته اين ادعا بيشتر از اين نمي توانست از حقيقت فاصله داشته باشد. هازارد در واقع در بازي ديشب بيشتر از هر بازيکن ديگر رئال زمين را پوشش داد و در کل چهارمين بازيکن دونده در زمين بود.
تنها کاي هاورتز، ان گولو کانته و جورجينيو از ستاره 30 ساله رئال مادريد نمايش بهتري داشتند.
هازارد البته موفق نشد يکي از آن نمايش هاي قديمي که رئال از او انتظار داشت را ارئه دهد و سپيدپوشان اسپانيايي در طول بازي بسيار بي خطر ظاهر شدند. اما اين، برخلاف ادعاهايي که در اسپانيا مطرح است، به دليل کم فروشي هازارد نبود.

ال چيرينگيتو اما ادعا کرده است که رئال ديگر صبرش برابر هازارد تمام شده و  تصميم به فروش او گرفته است. رئال يها منتظر يک پيشنهاد مناسب هستند تا در پنجره تابستاني مهاجم بلژيکي را به تيم ديگري بفرستند.
پس از شکست باربر چلسي و ناکامي در صعود به فينال چمپيونزليگ، يکي از گزارشگران طرفدار رئال مادريد درباره هازارد گفت: "دو سال گند زدن به اعصاب هواداران رئال مادريد... دو سال اضلافه وزن... او يک گرت بيل ديگر است.
رئال مادريد از چمپيونزليگ حذف شده اما هازارد وقت براي خنده و شوخي پيدا مي کند. ما عصباني هستيم. او را درک نمي کنيم. او حتي يک ثانيه ديگر هم نمي تواند در رئال مادريد بماند."
تري گيبسون، کارشناس فوتبال اسپانيا، با اين ادعا که هازارد به هواداران مادريد در ماه هاي آينده مديون است، با اين موضوع مخالفت کرده است.
گيبسون گفت: "اولين موضوع اين است که او را به چه تيمي بايد فروخت؟ چه تيمي چنين پولي دارد و چه تيمي پس از دو سال مصدوميت مداوم او را مي خرد؟ فکر مي کنم اين مشکل بزرگي است و ناراحتي و استيصال هواداران رئال مادريد را درک مي کنم.
به هر حال او شب گذشته به دليل فرم فاجعه بارش در رئال مادريد و مصدوميت هايش در چند فصل گذشته، هدف آساني بود. هر گاه که او بازي کرده، موثر نبوده است. بنابراين هميشه هدف آساني خواهد بود ، او نتوانسته خود را به هواداران رئال مادريد ثابت کند.
من اين را هم مي دانم که اگر در نيمه نهايي چمپيونزليگ شکست بخوريد و از راهيابي به فينال بازبمانيد، بايد بسيار ناراحت باشيد.
اينکه او پس از سوت پايان بازي آنقدر براي هم تيمي هاي سابقش خوشحال باشد، مشکلي نيست، اما اگر مي خواهي به آنها تبريک بگويي شايد بهتر بود در پشت صحنه و دور از چشم ها اين کار را بکني! نه اينکه در چشم رسانه ها و جلوي دوربين ها اين کار را انجام دهي تا همه جهان ببينند.
عصبانيت هواداران و باشگاه کاملا قابل درک است. به نظرم باشگاه اصلا برخورد خوبي با او درباره نحوه رفتارش پس از سوت پايان بازي نخواهد داشت و اين اصلا به او کمکي نکرد.
هازارد بايد هر چه مي تواند بکند تا دوباره نظر مثبت هوادارن رئال مادريد را به شکلي جلب کند.
من معمولا اين را نمي گويم اما به نظرم هازارد به رئال مادريد مديون است، به هواداران رئال مادريد مديون است و کاري که پس از پايان بازي شب قبل کرد اصلا جلوه خوبي نداشت."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره