برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سرنوشت دوناروما و رونالدو این هفته رقم می‌خورد؟

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرنوشت دوناروما و رونالدو این هفته رقم می‌خورد؟

ورزش 3/ ديدار روز يکشنبه يوونتوس و ميلان نه تنها مي تواند سرنوشت دو تيم براي حضور در چمپيونزليگ را رقم بزند، بلکه آينده ستاره هاي دو تيم نيز به آن بستگي خواهد داشت.
کريستيانو رونالدو، ستاره يووه، براي بازي در چمپيونزليگ نفس مي کشد و جي جي دوناروما، دروازه بان ميلان، نيز نمي خواهد در اين رقابت ها غايب باشد. روز يکشنبه دو تيم در ديداري از سري آ به مصاف هم مي روند و نبردي رو در رو براي حضور در فصل بعد چمپيونزليگ خواهند داشت.
روسونري هنوز منتظر تصميم دوناروما است و اين دروازه بان جوان همچنان تصميم خود را براي تمديد قرارداد و ادامه کار در سن سيرو نگرفته است.
دروازه بان جوان و ملي پوش ايتاليايي ميلان مي خواهد که در چمپيونزليگ بازي کند و طبق ادعاي لا گاتزتا دلو اسپورت، رسيدن به تاپ فور و تضمين حضور در اين رقابت ها در فصل بعد مي تواند ميلان را در راضي کردن اين دورازه بان به ماندن، ياري کند.
هاکان چالهان اوغلو ديگر بازيکن ميلان است که قراردادش رو به پايان است و در صورتي که ميلاني ها مجبور شوند جايگزيني براي اين بازيکن ملي پوش ترکيه اي بيابند، حضور در چمپيونزليگ مي تواند به آنها در بازار نقل و انتقالات کمک کند.
گمانه زني ها در هفته هاي اخير حتي از پيوستن دوناروما به يوونتوس حکايت داشت و رسانه هاي ايتاليايي ادعا کردند که مينو رايولا، مدير برنامه هاي دوناروما، به ميلان اطلاع داده که يوونتوس براي هر فصل به اين دروازه بان جوان 10 ميليون يورو پيشنهاد داده است.

يوونتوس نيز با رونالدو در موقعيتي مشابه روسونري است؛ ستاره پرتغالي دستمزدي 31 ميليون يورويي دريافت مي کند که با توجه به بحران اقتصادي ناشي از شيوع ويروس کرونا، پرداختش براي بيانکونري بسيار مشکل شده است.
گفته مي شود که ستاره پرتغالي قصد جدايي از يووه را دارد اما اين باشگاه ممکن است با مشکلاتي در رابطه با فروش او در تابستان مواجه شود.
از پاري سن ژرمن و منچستريونايتد به عنوان دو مقصد محتمل رونالدو نام برده مي شود و اين ستاره پرتغالي در صورتي که يووه نتواند در فصل بعد از رقابت هاي چمپيونزليگ حضور داشته باشد، بيش از پيش بر ترک تورين اصرار خواهد ورزيد.
ادامه همکاري با رونالدو آن هم با دستمزد فعلي براي يوونتوس بسيار سخت خواهد بود اما براي بيانکونري يافتن مهاجمي که بتواند جاي  CR7 را پر کند نيز آسان نخواهد بود.
يوونتوس و ميلان روز يکشنبه در تورين به مصاف يکديگر خواهند رفت و بسياري معتقدند که بازنده اين بازي فرصت حضور در فصل چمپيونزليگ را زا دست خواهد داد.
در حال حاضر يوونتو و ميلان هر دو با 69 امتياز در رده هاي سوم و چهارم جدول سري آ هستند و ناپولي با 67 امتياز در تعقيب اين دو و منتظر لغزش يکي از اين دو غول سري آ است.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره