برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ماجرای جنجالِ وقت‌های اضافه در فولاد آره‌نا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ماجرای جنجالِ وقت‌های اضافه در فولاد آره‌نا

ورزش 3/ در وقيقه 90 ديدار فولاد و گل گهر بود که درگيري ميان بازيکنان دو تيم نزديک به 3 دقيقه از وقت بازي را به صورت تيم ميزبان تلف کرد.
بازي به دقيقه نود رسيده بود که آياندا پاتوسي در حالي که گل گهري ها تازه يکي از حملات زهردارشان را تمام کرده بودند و براي طرح ريزي موج بعدي حمله در تلاش بودند، کنار خط طولي در نزديکي هاي مرکز زمين توپ را از مدافع گل گهر عبور داد موفق به گرفتن خطا شد. در همين لحظات بود که تابلوي داور مسابقه نشان داد که 6 دقيقه وقت تلف شده براي اين مسابقه که با يک گل به سود قرمزهاي اهوازي در جريان بود، لحاظ خواهد شد.



فولادي ها که مي خواستند سه امتياز را بگيرند با کار خوب پاتوسي و تکنيک خوب اين بازيکن توپ را به کناره هاي زمين بردند و آنجا موفق به گرفتن اوت شدند. پاتوسي البته بلافاصله پس از پاس خوبي که براي هم تيمي اش ارسال کرد با ميلاد بدرقه تعويض شد ولي همچنان توپ در نزديکي هاي منطقه کرنر تيم فوتبال گل گهر و در زمين اين تيم حفظ شده بود.

پس از شروع مجدد بازي احمدرضا زنده روح درنهايت توپ را از لوسيانو پريرا که سعي داشت با تکنيک خود همچنان بازي را در گوشه زمين حفظ کند گرفت ولي وقتي قصد دور کردن توپ از آن منطقه را داشت، به دليل خستگي ساق ها و دور شدن توپ از پاهايش، پاي مهاجم برزيلي فولاد را زد؛ اين شروع درگيري هايي بود که نزديک به 2 تا 3 دقيقه طول کشيد و با دخالت مستقيم بازيکناني نظير ميلاد زکي پور و محمد آبشک شکل جدي تري به خود گرفت؛ حتي در اين ثانيه ها مهدي هاشمي نسب هم پيش آمد و آبشک را از وسط مهلکه دور کرد ولي اين درگيري ادامه داشت و درنهايت با کارت زردي که حاج ملک به زکي پور داد، کار دوباره از سر گرفته شد.
حالا تقريبا دقيقه 93 بازي هم تمام شده بود ولي داور مسابقه 3 دقيقه ديگر اجازه داشت توپ و بازي در جريان باشد و سرانجام در دقيقه 98 و در شرايطي که گل گهري براي ثبت تساوي در بازي به دنبال يک ارسال ديگر بودند، در سوت خود به نشانه پايان بازي دميد.
اين نتيجه البته همانطور که قابل انتظار هم بود شب بسيار خوبي را براي شاگردان نکونام پس از کنار رفتن از رقابت هاي آسيايي رقم زد ولي در جبهه مقابل عکس اين اتفاق رخ داد و شاگردان اميرقلعه نويي که به دنبال کسب چهارمين پيروزي پياپي در سال 1400 بودند، با ناراحتي به تهران بازگشتند و دستشان از رتبه سوم کوتاه ماند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره