برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

تمجید ویژه روزنامه پرتغالی از طارمی

منبع
تسنيم
بروزرسانی
تمجید ویژه روزنامه پرتغالی از طارمی

تسنيم/ يک روزنامه کشور پرتغال نوشت که ستاره ايراني پورتو رفته‌رفته به مهاجمي کامل تبديل مي‌شود.
 روزنامه «Obsevador» درباره عملکرد مهدي طارمي در ديدار مقابل فارنسه نوشت: طارمي در اين مسابقه دو بار گلزني کرد و دو گل نيز ساخت. او به‌عنوان بهترين بازيکن ديدار انتخاب شد و به نظر مي‌رسد در حال تبديل شدن به مهاجمي کامل است. اين ديداري بود که پيش از آغاز به پايان رسيد؛ آن هم به‌خاطر اشتباهات فارنسه و نيز به خاطر شايستگي‌هاي بازيکني که از دست دادن پنالتي را فراموش کرده است.
طارمي آمارهاي بهترين گلزن پورتو، سومين گلزن ليگ برتر و نيز ثبت‌کننده بيشترين پاس گل در مسابقات را در يک سال ثبت کرد. پورتو، دومين تيم اروپايي اين بازيکن به شمار مي‌رود. طارمي بيشتر و بهتر، با DNA با افتخار و با شخصيت اژدها (لقب پورتو) مطابقت پيدا مي‌کند.
طارمي گل‌هاي اين مسابقه را با گلزني در دقيقه 6 از روي نقطه پنالتي آغاز کرد، اما بدترين اتفاق براي فارنسه که آميخته با هنر اين بازيکن بود، هنوز رخ نداده بود. در صحنه گل دوم او و توپ را دريافت کرد، چرخيد و توپ را به توني مارتينز رساند تا او گل دوم را در دقيقه 14 به ثمر برساند. طارمي گل سوم را براي توماس تاوارس ساخت. مهاجم ايراني پورتو پس از قطع توپ توسط اوريبه و پاس عالي اوتاويو، گل دوم خود را در حرکتي ساده و تأثيرگذار به ثمر رساند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره