برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

لیست تیم ملی والیبال اعلام شد

منبع
مهر
بروزرسانی
لیست تیم ملی والیبال اعلام شد

مهر/ اسامي ۱۷ بازيکن و ۶ عضو کادر فني تيم ملي واليبال براي حضور در ليگ ملت هاي واليبال اعلام شد.
به نقل از روابط عمومي فدراسيون واليبال، با اعلام «ولاديمير آلکنو» سرمربي تيم ملي واليبال ايران، اين تيم با حضور ۱۷ بازيکن يعني ميلاد عبادي‌پور، رضا عابديني، سعيد معروف، سيدمحمد موسوي، پوريا فياضي، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامي، امير غفور، صابر کاظمي، محمدجواد معنوي‌نژاد، علي‌اصغر مجرد، علي شفيعي، ميثم صالحي، محمدطاهر وادي، آرمان صالحي، اميرحسين اسفنديار و برديا سعادت در ليگ ملت‌ها حضور خواهد يافت.
همچنين همکاران سرمربي تيم ملي در اين مسابقات عبارتند از: توماسو توتولو (دستيار اول)، محمدرضا تندروان (دستيار دوم)، سيامک افروزي (پزشک و تراپيست)، نويد مشجري (آناليزور)، مهدي خباز (بدنساز) و مانلي کسرايي (مترجم).
آلکنو روز گذشته در ابتداي تمرين پنج‌شنبه پيش از اينکه سوت آغاز تمرين را بزند، طي جملات کوتاهي خطاب به بازيکنان و همکارانش در کادر فني گفت: با توجه به اختياري که از سوي رئيس فدراسيون دارم، بر اساس نياز تيم در خصوص بازيکنان و اعضاي کادر فني تصميم مي‌گيرم. مسئوليت انتخاب با من است.
امير خوش‌خبر سرپرست تيم ملي، پس از دريافت فهرست آلکنو به روابط عمومي فدراسيون واليبال گفت: فهرست تيم ملي را همانگونه که آلکنو اعلام کرده بود، به فدراسيون جهاني ارسال کرديم. البته فدراسيون جهاني پس از جلسه‌اي که سه‌شنبه گذشته با مسئولين تيم‌ها داشت، مجوز داد که تيم‌ها بتوانند تا زمان ورود به ايتاليا (محل برگزاري ليگ ملت‌ها) در فهرست ۲۵ نفره خود تغيير ايجاد کنند. به همين دليل آلکنو اعلام کرد مهدي مرندي و مرتضي شريفي همچنان در تمرينات حضور داشته باشند. جواد کريمي هم که به دليل مصدوميت جزئي سعيد معروف در چند جلسه تمرين گذشته تيم ملي حضور داشت، قرار شد شنبه هم در اردو حاضر باشد. مصدوميت معروف برطرف شده و او شنبه در تمرينات حاضر خواهد بود.
خوش‌خبر همچنين با تقدير از عملکرد پيمان اکبري در طول اردوهاي تمريني تيم ملي گفت: اکبري از مربيان ارزشمندي است که طي سال‌هاي گذشته براي تيم ملي بسيار زحمت کشيد و نقش مؤثري در نتايج کسب‌شده داشت. اين تصميم آلکنو بر اساس اختياراتش است که براي ليگ ملت‌ها اکبري در ترکيب کادر فني نباشد، ولي آلکنو اظهار اميدواري کرد در صورت افزايش سهميه بتوانيم در توکيو اين مربي ارزنده را همراه داشته باشيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره