برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

طلسم‌شکنی آقاخان!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
طلسم‌شکنی آقاخان!

ورزش 3/ در تقابل آلومينيوم و پديده، مهاجم سابق استقلال توانست بعد از بيش از سه سال، گلزني‌هاي خود را از سر گيرد و به طلسم گل‌نزدن‌هاي خود پايان دهد.
در شرايطي نيمه نخست ديدار آلومينيوم اراک و پديده خراسان بدون گل مساوي به پايان رسيد که شاگردان عليرضا منصوريان در نيمه اول چند فرصت خوب گلزني را در اختيار داشتند که هيچکدام از ضربات آن‌ها راهي به دروازه پديده پيدا نکرد و البته بايد گفت ميلاد فراهاني هم نقش پررنگي در بسته ماندن دروازه پديده داشت و سه واکنش موفق از خود نشان داد.
جدي‌ترين موقعيت آلومينيوم در دقيقه 31 به دست آمد که روي پاس ديدني پوريا آرياکيا و غفلت خط دفاعي پديده توپ به مرتضي آقاخان رسيد و او با چرخشي زيبا توپ را به گوشه دروازه پديده فرستاد که واکنش خوب از ميلاد فراهاني مانع از فروپاشي دروازه پديده شد تا همچنان طلسم گل‌نزدن‌هاي آقاخان ادامه‌دار باشد.
دقايقي بعد و در دقيقه 40، روي فرار آقاخان بار ديگر فرصت براي آلومينيوم به دست آمد که او با دخالت رضا يزدان‌دوست مدافع پديده روي زمين افتاد اما داور اعتقادي به پنالتي نداشت تا ناکامي‌هاي مهاجم سابق استقلال و سايپا همچنان باقي بماند و او در بازگشت از مصدوميت، روزهاي بدون گلزني را سپري کند.
با شروع نيمه دوم حملات آلومينيوم ادامه‌دار بود تا اين‌که در دقيقه 52 مرتضي آقاخان توانست با ضربه سر تماشايي به طلسم گل‌نزدن‌هاي خود پايان دهد و گل پيروزي‌بخش تيمش را وارد دروازه ميلاد فراهاني کند؛ آقاخان در شرايطي توانست به پديده گل بزند که او آخرين‌بار در لباس پيکان و در هفته بيست و چهارم ليگ هفدهم توانسته بود در جدال با ماشين‌سازي گلزني کند و از آن به بعد تاکنون نتوانسته ديگر در ليگ برتر و جام حذفي گلزني کند.

البته بايد به اين نکته اشاره کرد که او در اين مدت دو مصدوميت سخت پارگي رباط صليبي را هم تجربه کرد که مزيد بر علت شد تا دوران گل نزدن مرتضي آقاخان به طول بينجامد.


جالب آن‌که او در مقابل پديده‌اي گلزني کرد، که مهدي رحمتي به عنوان يک چهره استقلالي و همبازي سابق آقاخان روي نيمکت آن حضور داشت. ضمن آن‌که رحمتي و آقاخان يک فصل در پيکان با يکديگر همبازي بوده‌اند و حالا اين‌گونه آقاخان با گلزني خود زمينه‌ساز شکست شاگردان همبازي سابق خود شده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره