برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

قاسمپور: حاشیه‌های دربی در شان فوتبال ایران نبود

منبع
فارس
بروزرسانی
قاسمپور: حاشیه‌های دربی در شان فوتبال ایران نبود

فارس/ يک کارشناس فوتبال گفت:حواشي آخر مسابقه پرسپوليس و استقلال در شان فوتبال ايران نبود.
ابراهيم قاسمپور، در مورد دربي 95 اظهار داشت: اين دربي نسبت به بازي‌هاي قبل بهتر بود به خصوص اينکه يک تيم برنده شد. تساوي در بازي‌هاي گذشته باعث شايعه‌ پراکني شده بود و اينکه نمي‌گذارند يک تيم برنده مسابقه شود. در کل مسابقه بدي نبود. هرچند حواشي آخر اين بازي اصلا زيبنده و در شان فوتبال ايران نبود. دو تيم بزرگ و پرتماشاگر ايران نبايد چنين اتفاقاتي را در ميدان مسابقه رقم بزنند.
وي تصريح کرد: با توجه به اينکه هر دو تيم به دنبال برد بودند فوتبالي تهاجمي‌‌تري را در دستور کارشان قرار دادند. پرسپوليس مي‌خواست با برد به دنبال قهرماني باشد و استقلال هم نمي‌خواست از جمع تيم‌هاي بالانشين جدول جدا شود. 
قاسمپور در مورد اينکه چرا حواشي و درگيري‌هاي آخر مسابقه رخ داد، گفت:  رسانه‌ها يکي از عوامل بروز چنين حواشي مي‌توانند باشند. آنها بيش از اندازه به اين مسابقه آب و تاب مي‌دهند. حساسيت بازي دو چندان مي‌شود و اين حساسيت‌ناخودآگاه از بيرون زمين به داخل زمين منتقل مي‌شود. هرچند اکنون بخاطر شرايط کرونايي تماشاگر نداريم اما هواداران در فضاي مجازي حضور پررنگي دارند. گاهي اين حساسيت‌ها بيش از ظرفيت بازيکنان مي‌شود و در زمين واکنش‌هايي نشان مي‌دهند و چنين حواشي و درگيري‌هايي ايجاد مي‌شود.
اين کارشناس فوتبال در مورد اينکه مي‌توان پرسپوليس را شانس اول قهرماني ليگ برتر دانست گفت: هنوز 7 هفته تا پايان رقابت‌ها باقي است و بيش از 20 امتياز رد و بدل خواهد شد. در نتيجه يک تيم ممکن است با دو سه باخت در جدول ليگ سقوط کند. با اين حال با توجه به اينکه پرسپوليس کمترين تغييرات را داشته و بازيکنان و مربيانش مدت‌هست کنار هم کار مي‌کنند و هماهنگ هستند شانس زيادي دارد. از سويي ديگر فاصله نفرات ذخيره و اصلي در پرسپوليس زياد نيست و همين فاکتورها باعث موفقيت اين تيم شده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد