نماد آخرین خبر

از پیکان امتیاز کم کنید، به سایپا امتیاز ندهید/ حس تبانی ایجاد شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
از پیکان امتیاز کم کنید، به سایپا امتیاز ندهید/ حس تبانی ایجاد شد

تسنيم/ نماينده مردم قائمشهر در مجلس شوراي اسلامي معتقد است اتفاقات ديدار سايپا و پيکان، احساس تباني را تداعي مي‌کند.
کمال عليپور خنکداري نماينده مردم نماينده قائمشهر، سوادکوه، جويبار و سيمرغ در مجلس شوراي اسلامي، در جلسه امروز مجلس با اشاره به اتفاقات ديدار سايپا و پيکان گفت: چند هفته پيش و در بازي سايپا و پيکان، احساس تباني ايجاد شد. 30 ثانيه مانده به پايان بازي، تعويض ششم انجام شد و مطابق قانون بايد از پيکان امتياز کم کنيد، نه اينکه به سايپا امتياز بدهيد. سه ميليون عاشق فوتبال استان مازندران و همه مردم فوتبالدوست شهرستان‌هاي قائمشهر و سوادکوه منتظر عدالت هستند، نه رفيق‌بازي.
وي با اشاره به خصوصي بودن باشگاه نساجي مازندران عنوان کرد: بخش خصوصي به قائمشهر آمده و نشاط را در اين شهر ايجاد کرده است. نياييم با بي‌قانوني و بي‌عدالتي،‌ به سرمايه‌گذار و مردم فوتبالدوست قائمشهر دهن‌کجي کنيم. نساجي، ملوان، صنعت نفت و تراکتور، ظرفيت‌هاي فوتبال ايران هستند و نياييم به آنها دهن‌کجي کنيم. به شما اجازه نمي‌دهيم به نساجي ظلم شود و به سايپا امتياز بدهيد. اينجا کشور قانون است و من به‌عنوان خادم مردم، چنين اجازه‌اي (اضافه شدن سه امتياز به سايپا) نمي‌دهم. آقاي وزير! بيا وسط و جلوي اين بي‌عدالتي را بگير!
ديدار سايپا و پيکان روز يکشنبه هفته گذشته و در چارچوب هفته بيست‌وسوم ليگ برتر فوتبال برگزار شد که پيکان به برتري 2 بر يک دست يافت. در اين ديدار پيکان به جاي 5 تعويض 6 تعويض انجام و پرونده اين ديدار در کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در حال بررسي است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره