نماد آخرین خبر

واکنش باشگاه پیکان به شایعه عجیب تبانی با سایپا!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش باشگاه پیکان به شایعه عجیب تبانی با سایپا!

ورزش 3/ باشگاه پيکان تهران يک شايعه عجيب درباره جريانات ديدار با سايپا را تکذيب کرد.
از روز گذشته يک شايعه عجيب پيرامون تعويض ششم تيم فوتبال پيکان در ديدار با سايپا در فضاي مجازي منتشر شده و اين مساله امروز از جانب نماينده مردم قائمشهر در مجلس شوراي اسلامي نيز در صحن مورد اشاره قرار گرفت.
از اين رو باشگاه پيکان ضمن تکذيب اين شايعه بيانيه‌اي را صادر کرد که در ادامه آمده است:
"برخي کانال هاي مجازي طي روزهاي گذشته و پس از برد تيم پيکان مقابل سايپا با انتشار اخباري نادرست و عجيب باشگاه فرهنگي ورزشي پيکان را به تباني متهم کردند! به تبع آن جناب آقاي کمال عليپور، نماينده مردم قائمشهر در مجلس شوراي اسلامي نيز امروز در نطق خود به اين شايعه دامن زد.
باشگاه پيکان ضمن تکذيب اين گونه شايعات که پس از حواشي بازي با تيم سايپا شکل گرفته است بار ديگر تاکيد مي‌کند که با تمام توان از منافع تيم فوتبال خود دفاع خواهد کرد و تلاش براي تثبيت پيروزي و دفاع از حقوق اين تيم در دستور کار قرار خواهد داد.
اين باشگاه بار ديگر از رسانه‌ها و فعالان شبکه‌هاي اجتماعي و همچنين اشخاص حقيقي و حقوقي درخواست دارد از انتشار اخبار کذب درباره پرونده ديدار با سايپا بپرهيزند و اجازه بدهند کميته انضباطي در کمال آرامش و در راستاي عدالت حکم خود را صادر کند.

در پايان ذکر اين نکته ضروري است که با توجه به  مطرح شدن شايعه عجيب توسط برخي مقامات رسمي کشور، حق پيگيري حقوقي درباره اين اخبار جعلي براي موسسه فرهنگي ورزشي ايرانخودرو(پيکان) محفوظ است."
گفتني است؛ کمال عليپور نماينده مردم قائمشهر از فدراسيون فوتبال خواسته بود در صدور حکم بازي سايپا و پيکان به تيم نارنجي پوش پايتخت امتيازي تعلق نگيرد. او همچنين شائبه تباني بين دو شرکت خودروسازي را مطرح کرده بود.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره