نماد آخرین خبر

خطیبی: می‌خواهیم تیمی قدرتمند برای فصل آینده بسازیم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
خطیبی: می‌خواهیم تیمی قدرتمند برای فصل آینده بسازیم

ايسنا/ سرمربي تيم فوتبال تراکتور گفت: من در تيم تراکتور برنامه بلندمدت دارم و مي‌خواهيم تيمي قدرتمند براي فصل آينده بسازيم.
رسول خطيبي پيش از بازي تيمش با فولاد خوزستان در اظهاراتي که در اختيار رسانه‌ها قرار گرفته درباره انتخاب فيروز کريمي به عنوان مشاور فني خود، اظهار کرد: آقاي کريمي با نظر بنده به عنوان مشاور فني تيم انتخاب شد و ايشان فقط به عنوان مشاور در کنار من خواهد بود.
او درباره خداحافظي با بازيکنان تراکتور و استعفا از هدايت اين تيم، گفت: بعد از بازي با آلومينيوم دست باشگاه را باز گذاشتم تا مسوولان راحت‌تر تصميم بگيرند که مالک محترم و هيات مديره باشگاه با جدايي‌ام مخالفت کردند.
سرمربي تيم فوتبال تراکتور با بيان اين که بعد از بازي با فولاد مفصل با هواداران عزيز و مردم آذربايجان صحبت خواهم کرد، گفت: بنده از موقعي که به تراکتور آمدم، براي بستن تيم سال آينده برنامه‌ريزي کردم و ‌باشگاه با بنده برنامه بلند مدت دارد.
خطيبي تاکيد کرد: با توجه به اين که باشگاه با جدايي‌ام مخالفت کرده، اکنون با قدرت کارم را در تيم محبوبم ادامه خواهم داد تا در حد توان تيمي که داريم، بتوانيم عملکرد خوبي داشته باشيم.
وي يادآور شد: تيمي که نيم فصل در اختيارم گذاشته شد را من نبستم، اما در آينده شرايطي فراهم خواهيم کرد تا فصل‌هاي آينده تراکتور مثل سالي که بهترين شرايط را داشت و جزو مدعيان قهرماني بود را تجربه کند و موجب خوشحالي مردم آذربايجان شود.

سرمربي تيم فوتبال تراکتور تصريح کرد: بعضي‌ها شيطنت مي‌کنند تا تراکتور حاشيه داشته باشد و از سکوت بنده استفاده مي‌کنند تا تمرکز تيم را به هم بزنند ولي من با اهداف باشگاه جلو خواهم رفت. منافع عده‌اي در تيم تراکتور قطع شده و الان در شبکه‌هاي مجازي جهت مي‌دهند تا هواداران عزيز ما را تحريک کنند؛ البته که تماشاگران تراکتور خوب و بد را بهتر از همه تشخيص مي‌دهند.
خطيبي ادامه داد: باشگاه بزرگ تراکتور ديگر اشتباهات ساليان اخير را تکرار نخواهد کرد که بازيکني بياورند، يک دقيقه بازي نکرده، ۲۰ ميليارد براي تراکتور هزينه داشته باشد. مطمئن باشيد تا من هستم، نمي‌گذارم يک ريال از جيب آقاي زنوزي و باشگاه هدر برود.
او درباره پيشنهاد ساير تيم‌ها به او عنوان کرد: قبل از شروع فصل تا همين امروز اين صحبت‌ها بوده و پيشنهادات مختلفي داشتم، اما واقعا دلي به تراکتور آمدم؛ با اين که در اراک و همراه با بازيکنان آلومينيوم شرايط خوبي همراه با کادر فني‌ام داشتم ولي براي کمک به تراکتور و خوشحالي مردم آذربايجان اين انتقال را در نيم فصل رقم زدم.
خطيبي عنوان کرد: به عنوان سرمربي تراکتور کارم را ادامه خواهم داد و در خدمت اين تيم هستم تا به تراکتور و آقاي زنوزي کمک کنم تا طبق برنامه ريزي دقيق، باشگاه را به ثباتي که در گذشته نداشته، برسانيم. بنده در خدمت تراکتور هستم و به هيچ تيم ديگري نمي‌روم.
سرمربي تراکتور درباره وضعيت مصدوميت بازيکنان در آستانه ديدار با فولاد، گفت: محمدرضا خانزاده، ميلاد فخرالديني و هادي محمدي را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم و وضعيت محمد عباس‌زاده نيز هنوز مشخص نيست و بايد ببينيم کادر پزشکي تيم چه تصميمي براي بازي کردن يا نکردن آن‌ها مي‌گيرند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره