نماد آخرین خبر

کاپیتان راجرز دوباره لیز خورد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کاپیتان راجرز دوباره لیز خورد!

ورزش 3/ لسترسيتي با قبول شکست 2-4 مقابل تاتنهام از رسيدن به ليگ قهرمانان باز ماند.
لسترسيتي که فصل قبل برابر منچستريونايتد در هفته آخر شکست خورده بود، اين بار نيز برابر تاتنهام مغلوب شد تا ليورپول و چلسي راهي ليگ قهرمانان شوند. لسترسيتي بازي را بهتر آغاز کزد و بعد از خلق يکي دو موقعيت در دقيقه 19 و با خطاي توبي آلدروايرد روي جيمي واردي صاحب يک ضربه پنالتي شد که خود واردي پشت توپ قرار گرفته و گل اول لستر را به ثمر رساند.
در اواسط نيمه اول و روي موقعيت سازي دله آلي بود که تاتنهام فاصله تا زدن گل اول نداشت، اما ناهماهنگي عجيب سون هيونگ مين و هري کين باعث از دست رفتن اين موقعيت خوب شد.
اما در دقيقه 41 تاتنهام به گل رسيد. روي ارسال کرنر سون، ضربه دوهرتي در محوطه به بازيکنان لستر برخورد کرد و در ريباند و در مرکز محوطه، اين هري کين بود که با ضربه اي تماشايي موفق به گلزني شد تا دو تيم با قبول تساوي 1-1 راهي رختکن بشوند.
اما در همان ابتداي نيمه دوم اين بار واردي با خطاي داوينسون سانچز در محوطه تيمش را صاحب يک پنالتي ديگر کرد. خود او پشت توپ قرار گرفته و زننده گل دوم خودش و لستر لقب گرفت.
اما در ادامه تاتنهام در دقيقه 75 به گل رسيد. روي ارسال کرنر سون هيونگ مين از سمت راست، توپ روي غفلت عجيب و اشتباه کسپر اشمايکل توسط خود اين بازيکن وارد دروازه لستر شد. اما در دقيقه 87 و روي پاس به بيرون هري کين، گرت بيل با ضربه اي زميني دروازه لستر را باز کرد. اما در اوقات اضافي و دقيقه 96 باز هم گرت بيل موفق به گلزني شد تا تاتنهام با نتيجه 2-4 برابر لستر پيروز شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره