برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

الکنو دوتغییر در تیم ملی والیبال ایجادکرد

منبع
مهر
بروزرسانی
الکنو دوتغییر در تیم ملی والیبال ایجادکرد

مهر/ کارشناس واليبال با اشاره به عملکرد تيم ملي در ليگ ملت ها با کادر فني جديد گفت: با تغييراتي که الکنو در تيم ملي ايجاد کرده است در المپيک نتيجه خواهيم گرفت.
مسعود آرمات سرمربي تيم ملي واليبال نوجوانان کشور در خصوص بازي هاي واليبال و عملکرد الکنو گفت: الکنو در زمان ورود خود به ايران تا مسابقات زمان کمي را داشت و به همراه دستيارش سعي کرد که سيستمي که در روسيه از تيم ديده بوديم را اجرايي کند يعني زدن سرويس با ريسک بالا که در بازي هاي قديم کم شاهد اين اتفاق بوديم و مورد بعدي تشکيل دفاع ۳ نفره مي باشد که به اين دو مورد به عنوان تغييرات اصلي تيم ملي نگاه مي کند و در حال اجرا کردن آن مي باشد.
وي افزود: الان مي بينيم که بازيکنان سرويس زن با ريسک بالا را جايگزين بازيکنان با سرويس موجي کرده و سعي او بر اين است که سرويس هاي با ريسک بالا را در بازيکنان نهادينه کند تا رسيدن به المپيک بتوانيم از آن به خوبي استفاده نماييم.
آرمات که با راديو ورزش گفتگو مي کرد ادامه داد: حتي من در تيم نوجوانان هم تمرينات سرويس هاي پرشي را انجام مي دهم و به اين امر اصرار دارم تا زماني که به مراحل بالاتر و تيم هاي بزرگسالان و جوانان رسيدند، مربيان بتوانند از اين قابليت آنان استفاده کنند.
سرمربي تيم ملي واليبال نوجوانان عنوان کرد: در دوره هاي قبل مربيان با ترکيب ۷ نفره اصلي به زمين مي رفتند ولي الکنو تمام بازيکنان را در شرايط سخت قرار مي دهد و در حال محک زدن آنان براي حضور قوي در المپيک است تا ترکيب اصلي را به دست آورد.
وي ادامه داد: عبادي پور در بازي با آلمان تغييراتي داشت. هميشه از او در پست ۲ استفاده مي کرديم و محمد موسوي که مدتي دور از پاسور بازي کرد در صورتي که چند سالي بود که نزديک پاسور بوده ولي دوباره به کنار پاسور برگشت.

آرمات در پايان گفت: الکنو به اين ديدارها به ديد بازي تدارکاتي نگاه مي کند تا به ترکيب اصلي برسد چه بسا ۷۰ درصد اين اتفاق رقم خورده است و قطعا در المپيک با روشي که الکنو پيش مي رود نتايج خوبي را رقم خواهيم زد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره