برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

استقلال - پدیده/ جنگ ستارگان آبی در آزادی

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
استقلال - پدیده/ جنگ ستارگان آبی در آزادی

باشگاه خبرنگاران/ ديدار ۲ تيم فوتبال استقلال و پديده در چارچوب رقابت‌هاي ليگ برتر در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.
پس از وقفه‌ ۲۶ روزه، رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال از فردا پيگيري مي‌شود. در ديداري معوقه از هفته بيست و يکم، تيم‌هاي فوتبال استقلال تهران و پديده مشهد بايد در ورزشگاه آزادي به مصاف هم بروند.
استقلالي‌ها در اين بازي ۵ بازيکن (فرشيد اسماعيلي، احمد موسوي، داريوش شجاعيان، هروويه ميليچ و شيخ دياباته) را به دليل مصدوميت در اختيار ندارند. البته دياباته به دليل اينکه تاکنون نتوانسته به تهران باز گردد اين بازي را از دست داده است.
مهدي قايدي هم که در اردوي تيم ملي نيز حضور داشت به دليل تمرين کمتر نسبت به ساير بازيکنان و همچنين خستگي ناشي از ديدار‌هاي مقدماتي جام جهاني ۲۰۲۲ قطر ممکن است در ترکيب استقلال از ابتداي بازي قرار نگيرد و در نيمه دوم به کار گرفته شود. البته اين موضوع به نظر کادر فني آبي‌هاي پايتخت بستگي دارد.

استقلالي‌ها اين روز‌ها با حواشي زيادي دست و پنجه نرم مي‌کنند؛ از يک طرف اختلاف بين اعضاي هيئت مديره و مديرعامل و از طرفي ديگر خالي بودن حساب‌هاي مالي باعث شده تا صداي بازيکنان اين تيم بلند شود و نسبت به وضع موجود گلايه کنند.
روز گذشته فرهاد مجيدي سرمربي استقلال در اظهاراتي تند مهدي علي نژاد (معاون وزير ورزش و جوانان) و احمد مددي (مديرعامل استقلال) را مورد حمله قرار داد. پس از صحبت‌هاي مجيدي برخي از بازيکنان استقلال از جمله فرشيد اسماعيلي به حمايت از سرمربي خود پرداختند.
در آن سوي ميدان نيز شاگردان مهدي رحمتي در پديده مشهد پس از جدايي فرهاد حميداوي (مالک سابق باشگاه شهرخودرو) سختي‌هاي زيادي را متحمل شدند. ناتواني در پرداخت حقوق بازيکنان و اعضاي کادرفني از يک سو و از طرف ديگر نداشتن پول براي اجاره اتوبوس که بازيکنان اين تيم را به ورزشگاه برساند از جمله مشکلات اين تيم در هفته‌هاي گذشته بود.
پديده مشهد با ۲۸ امتياز در رده هشتم جدول رده بندي قرار دارد و در صورت پيروزي پُر گل مقابل استقلال و نتيجه نگرفتن فولاد خوزستان در بازي مقابل نفت مسجد سليمان مي‌تواند يک رده در جدول صعود کند و در جايگاه هفتم قرار بگيرد.
در بازي رفت تيم استقلال موفق شده بود با ۲ گل سبحان خاقاني و محمد دانشگر پديده را شکست داد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره