برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

هدف‌مان صدرنشینی است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هدف‌مان صدرنشینی است

ورزش 3/ ديديه دشان، سرمربي تيم ملي فرانسه، مي‌گويد آنها بايد براي کنترل کريستيانو رونالدو تلاش کنند.
تيم ملي فرانسه يکي از مدعيان اصلي فتح يورو شروع خوبي در اين رقابت‌ها داشت و مقابل آلمان به پيروزي رسيد. با اين حال آنها در مسابقه دوم خود به شکل غيرمنتظره‌اي مقابل مجارستان متوقف شدند. فرانسه فردا شب در ديداري حساس به مصاف پرتغال خواهد رفت و براي صدرنشيني به پيروزي در اين مسابقه نياز مبرم دارد.
ديديه دشان، سرمربي تيم ملي فرانسه، پيش از ديدار برابر پرتغال گفت: "هيچ انگيزه مضاعفي در ما براي حذف کردن پرتغال وجود ندارد. هدف ما اين است که بهترين نتيجه ممکن را بگيريم تا در جدول رده بندي صدرنشين شويم که اين موضوع مي‌تواند در حريفان بعدي ما نيز تاثير گذار باشد."
دشان در ادامه گفت: "حضور ما در مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌ها تضمين شده است و  اين به ما اطمينان خاطر خاصي مي‌دهد اما باعث نمي شود که از جاه‌طلبي مان کاسته شود. من در حد فاصل مسابقه اول و دوم يک تغيير ايجاد کردم و ممکن است براي مسابقه سوم نيز تغييراتي ايجاد کنم. اين در حالي است که حريفان ما نيز مي توانستند چنين کاري انجام دهند."
ما مي‌دانيم که تيم پرتغال اعتماد زيادي به گلهاي کريستيانو رونالدو دارد. او در دو بازي اول عملکردي قاطعانه داشت و ما بايد تلاش کنيم که تاثيرش را محدود کنيم."

دشان در مورد آنتوان گريزمان گفت: " من مي دانم که او از توانايي بازي در هر موقعيتي در خط حمله را برخوردار است و ترجيح او اين است که به عنوان مهاجم مرکزي کار کند. من بايد به طور کلي به اين مسئله نگاه کنم تا بدانم آيا تاثير مثبتي در تعادل تيم خواهد داشت يا خير."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد