برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عضو مستعفی هیات مدیره استقلال: حضورم برای یک عده خطرناک بود

منبع
فارس
بروزرسانی
عضو مستعفی هیات مدیره استقلال: حضورم برای یک عده خطرناک بود

فارس/ عضو مستعفي هيات مديره باشگاه استقلال گفت:متاسفانه يک عده به ناحق من و بقيه اعضاي هيات مديره و حتي مسئولان کشور را مورد حمله و هجمه ناجوانمردانه قرار دادند.
داريوش دلفاني در خصوص استعفايش از هيات مديره باشگاه استقلال اظهار داشت: توفيقي داشتم که طي چند روز گذشته با اعتماد وزير ورزش و جوانان و همچنين آقاي علي نژاد لياقت پيدا کنم و به عنوان عضو هيات مديره باشگاه استقلال آغاز به مسئوليت کنم.
وي افزود: خدا شاهد است که 40 سال از عمرم را از استقلال طرفداري کردم و با خوشحالي هواداران اين تيم خوشحال و با ناراحتي آنها ناراحت شدم. من يک فوتبالي بودم که از زمين خاکي به سطح مديريتي باشگاه هاي شاخص کشور از جمله فولاد، شاهين بوشهر، استقلال اهواز و ....رسيدم. با توجه به فضاي موجود در استقلال و اينکه يک عده هوادارنما و کساني که مخل روند حرکتي باشگاه استقلال هستند فضايي را به وجود آوردند که واقعا حس کردم حضور من نمي تواند در اين باشگاه مثمر ثمر باشد.
عضو مستعفي استقلال تاکيد کرد: با وجود اينکه برنامه هاي خوبي داشتيم، تصميم به ايجاد همدلي بين مديريت و کادر فني و سرمربي تيم گرفته بوديم و برنامه ريزي خوبي براي رسيدن استقلال به اوج داشيم اما متاسفانه يک عده به ناحق من و بقيه اعضاي هيات مديره و حتي مسئولان خادم کشور را مورد حمله و هجمه ناجوانمردانه قرار دادند. شايد حضور تيم مديريتي جديد براي يک عده ايجاد خطر مي کرد چون آماده مبارزه با هر عنصري بوديم اما آنها با فضاسازي سعي در توجيه عملکرد خود داشته و در نهايت باعث شدند من از يکي از بزرگترين دلخوشي هاي زندگي ام بگذرم و از حضور در هيات مديره استقلال کنار بروم.
دلفاني تصريح کرد: جا دارد از اعتماد و پيگيري هاي آقاي سلطاني فر تشکر مي کنم که در اين چند روز به جديت پيگيري امور و رتق و فتق مشکلات مديريتي استقلال بود و اميدوار هستيم استقلال با پيروزي در مسابقه امشب و همچنين ديدارهاي پيش رو در جام حذفي موفق باشد و دل هواداران ميليوني اين تيم را شاد کند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره