برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خطیبی با کنایه به شجاعی و دژاگه: دیگر خبری از بازیکن‌سالاری نیست

منبع
ايسنا
بروزرسانی
خطیبی با کنایه به شجاعی و دژاگه: دیگر خبری از بازیکن‌سالاری نیست

ايسنا/ سرمربي تراکتور خبر از خريد چند بازيکن پيش از پايان فصل داد و تاکيد کرد ۴ بازيکن خارجي هم جذب خواهد کرد.
 رسول خطيبي سرمربي تراکتور در نشست خبري پيش از ديدار با پديده اظهار کرد: بعد از بازي‌هاي آسيايي، هيچوقت تيم کامل را با وجود مصدوميت‌ها نداشتيم و اين به ما ضربه زد و بعد از سوپرجام و تمريناتي که بعد از اين ديدار داشتيم، مهدي تيکدري را به خاطر محروميت در اختيار نداريم و همچنين بابايي، خانزاده و مسلمي‌پور به دليل مصدوميت نداريم.
وي ادامه داد: به همين دلايل ترکيب متفاوتي را با بازي‌هاي قبل خواهيم داشت. بازيکنان اميدي که به تيم تزريق شدند، بيشتر به بازي گرفته مي‌شوند و با تجربه‌اي که کسب مي‌کنند، در اين فصل و فصل بعد به ما کمک زيادي مي‌کنند. ما از ان‌ها استفاده مي‌کنيم. بايد به اين بازيکنان ميدان دهيم تا تجربه کسب کنند زيرا مي‌دانيم که اين‌ها آينده فوتبال آذربايجان هستند. قطعا براي فوتبال تراکتور و ملي کمک خواهند کرد.
خطيبي درباره حواشي اظهار کرد: هواداران آگاه هستند که من ابتداي فصل از استقلال پيشنهاد داشتم و در اراک هم راحت بودم اما به خاطر شرايط تراکتور، سريع اين پيشنهاد را به خاطر شهرم، زادگاهم و تيم محبوبم قبول کردم. حرف من اين است که مردم مي‌دانند که تعصب و غيرت خطيبي از مردم آذربايجان بيشتر نباشد، کمتر نيست. شرايطي که الآن براي تراکتور پيش آمده، ترتيبي پيش آمده که ثباتي چند ساله در تيم به وجود بيايد. اين سال‌ها گذشت که در هر سال ۳، ۴ تا مربي مي‌آمدند. تيمي که الآن در دست من است، حاصل تفکر چند مربي بوده که در اين يکي دو سال روي نيمکت تراکتور نشسته‌اند. هواداران مي‌دانند که اين تيم‌ها هيچوقت نتيجه نمي‌گيرند. سعي مي‌کنيم با ظرفيتي که داريم پيش برويم. اين تعداد اندکي که منافعشان از باشگاه قطع شده است، حواشي را ايجاد کردند و در فضاي مجازي جهت‌دهي کردند. قطعا رسول خطيبي بميرد، اجازه نمي‌دهد اتفاقات گذشته در تراکتور بيافتد. قرارداد بازيکناني که مي‌خواهيم تمديد مي‌شود و البته ۸۰ درصد تيم قرار دارند و با اضافه شدن بازيکناني که مي‌خواهيم، برنامه چند ساله‌اي داريم، که آن را عملي مي‌کنيم.
وي ادامه داد: براي هماهنگي بازيکنان، آن تيم بايد چند سال کنار هم بازي کنند. در تمام دنيا، بازيکن براير باشگاه تعيين تکليف نمي‌کند و بايد طبق سياست باشگاه و کادر فني بازي و تلاش کند. حتي مسي هم براي بارسلونا تعيين تکليف نمي‌کند و اين بارسلونا است که براي مسي تعيين تکليف مي‌کند. علي رغم صحبت‌هاي زنوزي که گفته بود بازيکن‌سالاري نخواهيم داشت، در اين چند سال متاسفانه اين قضيه اتفاق افتاد. بازيکن بايد در راستاي باشگاه کار کند و نظم و انضباط را رعايت کند و اگر اين موارد را انجام دهد، جايگاه بالايي را نزد ما خواهد داشت و در غير اين صورت، با بازيکن برخورد مي‌کنيم و بازيکن بايد در راستاي هدف‌گذاري باشگاه حرکت کند. به اميد خدا، با برنامه‌ريزي دقيق و با حضور نظمي، به سرعت به سمت هدف خود خواهيم رفت.
وي اضافه کرد: به اين افراد کم که منافعشان از باشگاه قطع شده است مي‌گويم که به تراکتور ظلم نکنيد. ان‌ها خطيبي و زنوزي را تخريب مي‌کردند و بعد از بازي‌هاي آسيايي، سعي کردند با آمارهاي منفي ذهن‌ها را جهت‌دار کنند. تلاش خود را مي‌کنيم که با برنامه‌ريزي طولاني مدت، باشگاهي را که هواداران مي‌خواهند بسازيم. از هواداران مي‌خواهم تحمل کنند.  چند بازيکن خريديم که قانوني بوده زيرا قراردادشان با تيم‌شان تمام شده است. هنوز اين بازيکنان به تبريز نيامده‌اند اما باشگاه آن‌ها درخواست رضايت‌نامه کردند. آن‌ها بازيکنان باکيفيت هستند و با چهار بازيکن خارجي که جذب کرديم، تيمي قدرتمند را خواهيم ساخت. من در اين نشست خبري ترکي صحبت کردم زيرا رسانه‌هاي پايتخت فقط به استقلال و پرسپوليس مي‌رسند و حتي در بازي‌هايي که ما با اين تيم‌ها داريم، از پيشکسوتان اين باشگاه‌ها استفاده مي‌کنند تا در خصوص تيم تا نظر دهند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره