برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ملوان - خیبر؛ دو بازیکن درگیر شدند

منبع
فارس
بروزرسانی
ملوان - خیبر؛ دو بازیکن درگیر شدند

فارس/ کاپيتان تيم فوتبال خيبر خرم‌آباد و بازيکن تيم ملوان انزلي با يکديگر درگيري لفظي پيدا کردند.
در حاليکه وظايف سرمربيگري تيم ملوان را مازيار زارع انجام مي‌دهد اما در فهرستي که براي اين مسابقه منتشر شده نام سرمربي تيم ملوان محمد حبيبي درج شده است. ظاهرا زارع مدرک A مربيگري را ندارد و نمي‌تواند به صورت رسمي سرمربي ملوان باشد! با اين حال زارع مدام در نيمه اول کنار خط حضور داشت و بازيکنان ملوان را هدايت مي‌کرد.
* در دقيقه 28 امير سام نصيري بازيکن ملوان با روزبه شاه عليدوست کاپيتان تيم خيبر خرم آباد درگيري لفظي پيدا کرد که داور از هر دو بازيکن خواست که آرام باشند و آنها را از هم جدا کرد.
* در دقيقه 30 داور قانون کولينگ بريک( توقف براي نوشيدن آب) را اجرا کرد.
* گزارشگر تلويزيون گيلان در زمان توقف مسابقه به شدت از اميد روانخواه سرمربي بادران انتقاد کرد و گفت که مربي در مورد فوتبال پاک صحبت مي‌کند که 4 تيم در کمتر از دوسال داشته است و در 5 سال اخير هم با 8 تيم مختلف با سمت‌هاي مختلف همکاري داشته است. ايشان سپس به پنالتي اعلام شده عليه ملوان در بازي با بادران هم اشاره کرد. اين گزارشگر به بهانه حضور روانخواه در مقطعي در تيم خيبر لحظات زيادي درمورد روانخواه صحبت کرد و انتقادهاي تندي را عليه او بر زبان آورد.
* نيمه اول مسابقه با نتيجه مساوي بدون گل به پايان رسيد. هر دو تيم در نيمه اول بازي محتاطانه‌اي را در دستور کار خود قرار داده بودند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره