نماد آخرین خبر

کار بارسلونا و این ستاره به درگیری می‌کشد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کار بارسلونا و این ستاره به درگیری می‌کشد!

ورزش 3/ ممکن است به زودي شاهد درگيري بزرگي ميان مديران بارسلونا و عثمان دمبله باشيم.
 چهار فصل از انتقال هنگفت عثمان دمبله به بارسلونا گذشته و اين بازيکن هنوز قادر به برآورده کردن انتظارات نبوده است. با اين وجود در باشگاه بارسلونا اين اعتقاد وجود دارد که عثمان دمبله مي تواند در سال هاي پيش رو تبديل به بازيکن مفيدي براي اين تيم بشود و به همين دليل آنها به دنبال تمديد قرارداد با ين وينگر جوان هستند. اتفاقي که هنوز رخ نداده و ممکن است به زودي منجر به سکونشيني عثمان دمبله هم بشود.
نشريه موندو ديپورتيوو امروز در گزارشي مدعي شد روند مذاکرات در مورد قرارداد جديد متوقف شده و مديران بارسلونا به عثمان دمبله در مورد تصميم آينده اش اولتيماتوم داده اند. مهاجم ملي پوش و فرانسوي بارسلونا در حال طي کردن آخرين سال قرارداد فعلي خود بوده و مذاکرات بدون نتيجه نيز براي چند ماه به طول انجاميده است. برخي مديران بارسلونا تصور مي کنند دمبله قصد دارد قرارداد خود را فسخ کند و تابستان سال آينده به صورت رايگان از اين تيم جدا شود. به همين دليل آنها به به دمبله اطلاع داده اند که اگر براي تمديد قرارداد با بارسلونا به تواق نرسد، فصل بعد را از روي سکوها دنبال خواهد کرد و جايي در ترکيب بارسلونا ندارد.
کادر مديريتي بارسلونا به عثمان دمبله اعلام کرد فقط روي بازيکنان حساب خواهند کرد که تعهد کامل به باشگاه داشته و در فکر جدايي از اين تيم براي تابستان سال بعد نباشند. البته عثمان دمبله فعلا که دچار مصدوميت شده و تا چند ماه آتي قادر به بازي کردن براي بارسلونا نخواهد بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره