logo

صحبت‌های نویدکیا ارزش زیادی داشت

منبع
تسنيم
بروزرسانی
صحبت‌های نویدکیا ارزش زیادی داشت

تسنيم/ مربي تيم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است، در هفته‌هاي پاياني ليگ برتر واژه تباني جايي در بازي‌ها ندارد و همه تيم‌ها براي رسيدن به هدف‌شان تلاش مي‌کنند.
حسن استکي در مورد شکست تيمش در دربي اصفهان و صحبت‌هاي اميدوارکننده‌اي که محرم نويدکيا در مورد ذوب‌آهن بيان کرد، گفت: اين درست است که سپاهان و ذوب‌آهن هميشه رقابت داشته‌اند، ولي هيچ وقت دوستي‌هاي اين دو تيم از بين نمي‌رود. محرم نويدکيا زماني که فوتبال بازي مي‌کرد يکي از بااخلاق‌هاي فوتبال ما بود و حالا هم بدون شک فردي قابل احترام و بااخلاق در اين فوتبال به حساب مي‌آيد که در گفت‌وگوهايش هميشه به حريفان احترام مي‌گذارد. مطمئناً صحبت‌هاي ايشان ارزش زيادي داشت و اميدوارم تيم ما در هفته آخر نتيجه لازم را بگيرد و در ليگ برتر بماند.
وي با بيان اينکه بازيکنان ذوب‌آهن استرس دارند، تصريح کرد: بخش مهمي از مشکلات ما به داشتن ترس و استرس مربوط مي‌شود. شما ديديد که وحيد محمدزاده قبل از زدن پنالتي استرس داشت و وقتي پنالتي را از دست داد حتي نمي‌توانست به زمين خودمان برگردد. ما بايد تلاش کنيم تا اين استرس در هفته پاياني از تيم دور شود و بتوانيم نتيجه لازم را بگيريم و در ليگ برتر بمانيم.
استکي با اشاره به بازي پاياني تيمش مقابل مس رفسنجان خاطر نشان کرد: اين درست است که گاهي مس نتايج خوبي در ليگ امسال نگرفته است، ولي آنها در مجموع از لحاظ فني تيم باکيفيتي هستند و نتايج بدي هم در اولين سال حضورشان در ليگ برتر نگرفتند. ما تلاش مي‌کنيم تا مقابل اين تيم يک فوتبال خوب به نمايش گذاشته و در نهايت برنده شويم.
مربي تيم فوتبال ذوب‌آهن در پايان اظهار داشت: ما شرمنده هواداران ذوب‌آهن هستيم که اين تيم با قدمت 50 ساله کارش به اينجا کشيده است. اميدواريم ذوب‌آهن در ليگ بماند و سال آينده شرايط خوبي داشته باشد. من يک نکته ديگر را هم بايد بگويم. واقعاً از اين خوشحالم که در هفته‌هاي پاياني ليگ برتر واژه تباني جايي در بازي‌ها ندارد و همه تيم‌ها براي رسيدن به هدف‌شان تلاش مي‌کنند. اميدوارم که در هفته پاياني هم شاهد فوتبال پاکي باشيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره